Soare cu dinti

Vremea s a indurat si ne a aratat azi un soare de toata frumusetea.Insa si un ger pe masura :(.Ori , iarna  se simte amenintata si e timpul sa cam plece, deja de  maine e oficial primavara.Maine impartim martisoare  si flori bunicilor, matusilor.Sper sa fie un pic de soare si deloc ger , sa putem iesi la o plimbare.Asadar , astazi tot zi de joaca in casa.Bine macar ca am mai avut companie.Ca tot vorbeam de dinti ….are gura plina de masele .Am observat astazi in timp ce se spala pe dinti si mi a spus cum face leul ( e singura metoda prin care o pacalesc sa deschida gura , sa i mai numar din masele, dinti) :).Si un canin care se pregateste sa iasa si sper sa ajung sa le numar , ca acum vine 3 si trebuiesc trecute in registru.

13 gânduri despre “Soare cu dinti

  1. Felicitari pentru dintisori/maselute!Si caninul sa fie cumintel,ca noua astia ne-au mancat sufletul,dar bine ca am scapat.Mai avem si noi 2 molari pe drum si am terminat .Uf,greu a fost!Va pupam!Frumoasa constructia Dariei;)

    • Degeaba a fost si la noi .Stii cum era de frig afara? nici asta iarna n a fost atat de frig :(.Hmm..despre obrajori, abia astept s o pun p cantar, sunt sigura ca iar a luat mult in greutate :))).Pupam si noi fete!

  2. Felicitari pentru maselute! Sa iasa toate usor! M-ai distrat ca si eu asa il pacalesc sa mi le arate, ii spun sa faca si el ca leul! :)) Nu credeam ca mai sunt copilasi care imita leii :))

Lasă un răspuns

