Ca fetele

Ieri , de  1 Martie , nu am fost de gasit acasa decat pentru o ciorbita de pranz si un somn pe cinste.Ne am plimbat toata ziua, am iesit cu fetele in oras,  iar  dupa amiaza cand  s a alaturat si tati pentru a intregi echipa  noastra  , am impartit martisoare si flori fetelor, bunicilor si matusilor.Nu a fost ca afara , insa Daria s a distrat foarte tare.Noroc cu fetele de la cafenea ca ne cunosc si sunt foarte dragute de fiecare data si suporta muuuulte :D!Aaaaa…..Daria a fost extrem de incantata de martisoarele primite.Le a privit cu interes , le a desfacut pe fiecare in parte si le a analizat , ni le a aratat incontinuu.Nu stiu cat a constientizat ea momentul , insa a fost o reala placere sa o privim in timp ce isi desfacea cuminte martisoarele.Luni  a nascut o alta prietena de a mea.Baiat, in sfarsit.Alex , sa fii sanatos , de abia asteptam sa te vedem!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

6 gânduri despre “Ca fetele

  1. 🙂 deja ai tovarasa de nedejde la bramburit prin oras. 🙂
    Felicitari noilor parinti!!! Hihihi… e primul bebe-baietel din gasca voastra!!! 😀
    O sa fie un rasfatat. 😉

Lasă un răspuns

