Liniste

Dar ce liniste!!Dupa ora mea de sala , in general ma opream la bunici , unde o plasam pe Daria inainte de a pleca.In seara asta m am oprit direct acasa.O baie in tihna, cremuit fara mainile Dariei prin cremele mele, jucarii ordonate, toata casa oraganizata si liniste totala.M am facut si cu peria la par chiar :).Mda….e misto :D!Ii astept acasa, totusi,  e prea liniste pentru sufletul meu !

10 gânduri despre “Liniste

    • Aaaaa…..Laurita , pai nu ti spun ca eram cu gandul numai la ea , chiar daca rumegam la linistea mea :))).Asa e , gandurile tot spre ei fug ;)!Cred ca si la 60 de ani va fi la fel!Insa e frumos sa ai asa momente de respiro…doar pt tine!

  1. Cunosc sentimentul ….de 1 martie sotul a vrut sa faca o fapta buna si m-a scos la film iar eu am bombanit tot timpul ca vreau sa ajung mai repede la copilul meu.Desi …uneori e bine sa nu uitam ca suntem si femei nu numai mame.Va pup!

Lasă un răspuns

