Cand iarna nu vrea sa plece

Mda.Dupa ziua de sambata , cu 10 grade si soare cat cuprinde , deja ma vedeam la geci de piele si eu si pitica , pantofi, trench uri si haine din astea de primavara , adica subtiri, usor purtabile.Deja imi luasem elan, mai ales ca si duminica a fost cald.Mi s a taiat tot elanul , aseara cand a inceput sa ninga.Da, nu mai ninsese demult .Si a nins , a nins, toata seara , toata noaptea si dimineata ne am trezit ….inzapeziti.Nici in decembrie n am avut atata zapada.In parcare nu era chip sa iasa cineva , cumva , asa ca majoritatea au abandonat masinile si au plecat …fiecare cu ce a stiut el mai bine.Problema mare era ca si la pas,  cu greu razbeai prin nametii de pe stradutele dintre blocuri , care niciodata nu sunt curatate.Nuuu…e greu si pentru alea principale , cine sa se mai complice cu astea , de cartier???Noi ne amuzam din casa , adica eu si Daria , insa nu prea era amuzant pentru cei care trebuiau sa ajunga si ei la servici, la o intalnire, ceva.Culmea culmilor a fost ca afara erau cred ca pe putin 10 grade, asta la ora 10.Si un soareeeee, cat mine de mare .Mi am facut curaj si am iesit cu Daria afara, adica ne am plimbat , asa prin nameti , cu stratul mare de  zapada peste glezne , pentru ca,  cine oare sa iasa la 10  dimineata, afara la plimbare, sa deschida eventual niste poteci.Am deschis noi, chiar am facut si partie in parcare, cu saniuta :D!I am luat o pe Iaia ( bunica) si am adus o la noi din motiv de masaj si alte treburi nerezolvate , prea mult amanate si destul de stringente.Asa ca dupa un weekend de primavara , am inceput in forta cu o zi de iarna in toata regula.Ce naiva si eu!!Si maine mai e si 8 martie!

Cateva …activitati din weekend si de azi :

La un puzzle cu tati

Conversatiile Dariei la telefon.A se observa pozitia …obiectului!


Inainte de baie , adidasii lui tati ,  obligatioriu trebuiesc probati si ei!

Vizionand reclama de la oreo!

Coafura rezista….5 minute pana ce  personajul principal isi da seama ca are ceva in par!

La zapada, cu bunica!

12 gânduri despre “Cand iarna nu vrea sa plece

  1. Mda, si la noi a fost soare azi, dar cu dinti rau…batea un vant inghetat de am fugit repede-repede in casa ca nu-mi mai simteam mainile…noroc ca adormise totusi bebe marait…n-a nins ieri, cum am vazut la TV,la meci, ca a nins in Bucuresti, noroc ca am plecat cu ai mei pana-n pranz!
    Ce par frumos are Daria:)

  2. Wow,dar chiar a nins hotarat la voi!Si noi am asteptat zapada,conform prognozei meteo,ieri am stat in cumpana daca sa spal masina sau nu,care devenise de nerecunoscut,dupa atata mocirla,dar surpiza,n-a dat nici macar un fulg.Am zis ca poate da o ploaie,ceva,ca Busu nu prea se inseala,dar nimic.Azi termometrul de la masina imi arata 8 grade la un moment dat,semn ca primavara incearca timid sa-si faca simtita prezenta.De n-ar bate vantul asta nesuferit!
    Hahaha,5 minute zici ca rezista coafura?Pai mult!La noi, nici atat.
    Pup Dariuca strengarita,care mi-e tare draga.Am senzatia uneori ca seamana foarte mult cu pustoaica mea.

  3. Iubita! Cum este zapada?
    Pufoasa, uda si rece? Daaaaa!
    Si tu,mami, lasa,ca trece si iarna si apar floricelele… si vine caldura….si o sa fie frumoooos afara….
    Apoi vin alte ierni! Dar si alte veri!
    va pup pe toti

  4. Dar chiar a nins frumos!Sa nu dai cu bulgari!Chiar vroiam sa te invidiez ca sta Daria cu agrafe si chestii in par,dar mi-a trecut.A mea a primit o coronita de printesa de ziua ei si e singura chestie pe care o accepta ,spre mirarea mea.Se pare ca primavara se lasa asteptata.Daria e o dulceata,iti vine sa o mananci.Pupam dulce fetele.

Lasă un răspuns

