Cautam

Cautam chilotel pentru antrenamentul la olita al treburilor minore , caci alea majore sunt rezolvate de mult.Gata, m am hotarat , in maxim o luna de zile vreau sa renuntam , cel putin in casa , la scutec.Asa ca am inceput de acum documentarea si astept sfaturi, recomandari din partea voastra.Ce mi a facut cu ochiul pana acum a a fost modelul asta de la Adelle si inca doua modele de la Greenbaby.Preturile nu sunt tocmai pe placul meu , mai ales ca o sa am nevoie de mai multe perechi si mai ales ca ii folosesc o perioada limitata de timp,  insa asta este.Mi am propus sa cumpar pentru inceput  o singura pereche , sa vad cum sta treaba cu ei si cum se descurca Daria  , ca asta e cel mai important.Daca e ok , o sa mi fac un stoc de vreo 4 , zic eu.Acum astept recomandari si sfaturi din partea cunoscatorilor.

10 gânduri despre “Cautam

  1. De la mine stii ce sfat o sa primesti nu? Chiloti clasici, de panza….si pe sub cearsaf paturica din aia ca pampersul…in rest, in casa, doar chiloti „de fetita mare”. 😀

    • Sa stii ca nu caut chilotei speciali, de fite, ci am gandit asa : astia normali , de panza , cum ma gandisem sa i iau , sunt subtirei , plus ca in mom in care face pipi trebuie sa o schimb unul de chiloti , doi de pantaloni , adica o sa spal la greu pana reusim.Plus ca o sa mi faca prin casa peste tot :))).Astia speciali , tin umed doar in interior , cat sa simta ca e uda , nu trec atat de rpd pe pantalon.Cel putin asa am intels.O sa cer mai multe detalii Ioanei!Iar dupa ce reusim ziua , noaptea o sa i pun paturica de care zici tu .Deja m am aprovizionat cu ele :D!Pupici!

  2. Mai mult decat deja s-a spus nu stiu… si de astea aflasem in cautarile mele de scutece lavabile. Abia astept sa vad cum decurge procesul asta… nu de alta, dar sper sa invat si eu din experienta ta. 😉

    • Da, o sa comand de la Ioana , pana la urma.Chiar nu vreau sa investesc , mai ales ca sunt asa… pt o perioada destul de scurta.O sa scriu despre experienta si daca va va ajuta voi fi foarte bucuroasa ;)!Sper sa reusim repede , nu de alta dar pana la ziua ei , vreau sa fim cu chilotel :D!Pupi!

  3. o prietena a folosit chiloteii normali, si in 2 saptamni a reusit . Nu mai face bebe pipi in ei, incepe sa constientizeze si spune ca vrea wc. Eu nu stiu ce o sa fac, avand in vedere ca nici de alaptat nu am incetat:D.

  4. Dragi mamici, grea problema…..
    Voi oscilati intre modele, firme, materiale si voi mai stiti ce…..
    Noi nu aveam de ales. Cumparam chiloteii pe care ii gaseam in magazin si nici macar nu erau mereu din bumbac 100%.
    Voi si nepoteii nostrii sunteti niste fericite.
    Noi nici la hainute nu aveam foarte multe variante.
    Bafta in alegere!
    Pupici de la Nina

Lasă un răspuns

