Sa vina primavara!

Astazi e a treia zi cu soare.Mult soare , cald si plimbari asa …usoare la pas.In weekend se anunta si mai si.17 grade.Pai iesim direct in sandale :).Lucru care ma bucura o data  pe mine , pentru ca mi se luase de imbracat copil , pus fular , ia manusi, ghete, doi , pentru copil , care nu mai suporta  atatea textile pe el.Astazi am tinut o afara 2 ore.A alergat pisicile, normal, cainii de la bloc , din parc , s a enervat ca nu prinde porumbeii si alte zbenguieli.Primavara incepe si cu noi cuvinte in vocabularul ei , cuvinte al caror sens noi nu l stim.Doar ea il cunoaste : dadi, dida ( intuim noi ca e ceva legat de incaltaminte , strampi, ceva , ca atunci il pronunta).A facut o pasiune pentru bani.Nu ca ar fi rau , si eu am o pasiune pentru ei si oricine cred ca o are :D.Cum prinde portofelul , il desface si scoate tot din el , ii analizeaza, ii intoarce pe toate partile , mai ales ca se incadreaza in categoria ineditului, deci pana se va plictisi si de activitatea asta , o sa i tot analizeze.Caninul coboara din ce in ce mai jos, il vad in gingie.Sper doar sa iasa la fel de cuminte cum au iesit toti dintii.Saptamana viitoare , avem petrecere.Primul an al prietenei ei , Pati.Inca ii caut o rochita frumoasa, la Zara una care mi a placut era 159 de ron!!!!Cam atat.Suntem bine , neraciti, nevirusati, incalziti de soare si bucurosi ca vine primavara, in sfarsit!

6 gânduri despre “Sa vina primavara!

  1. Si eu astept alea 17 grde din week-end, ca si la noi a fost soare-soare astazi, dar batea un vant rece-rece, mi-au inghetat si mainile s alte cele si dupa o jumatate de ora m-am cerut singura in casa….noroc ca macar adormise bebe, tot fusese marait.

    • Si eu la fel!!!Deja ne facem planuri , ne planificam si impartim timpul in asa fel incat sa iesim toti trei.Of , ce vremuri cu bebe care doarme in carut …..:)).La noi sunt deja amintiri ….acum alerg toata ziua dupa ea 🙂

  2. Mda, cumoastem pasiunea cu portofelele, Iulia o are de pe la 8 luni, la inceput le-a ros, acum scoate tot din ele, apoi imi arata ca trebuie sa pun la loc, apoi iar le scoate, apoi mai baga ea la loc, si tot asa.
    Am vazut reduceri la noi la Premaman in Mall, dar nu am intrat, prefer sa nu intru, cum intru cum cred ca am nevoie de ceva.
    Noi suntem o familie de virusati.

    • :D….ce haioasa si Iulia !Nu stiam ca au reduceri la Premaman.De fapt , degeaba le mai au , ca i am luat iarasi un sac de haine de la Bucuresti :D!Gata bugetul pt haine :).Of , sanatate multa , sa va faceti rpd bine!A venit si primavara ;)…..e rost de plimbari nu de alta ..

Lasă un răspuns

