Total de acord!

Sau cum suntem noi doua, respectiv eu si copila mea ,  pe aceeasi lungime de unda!

Eu: Daria,  vrei sa iesim afara?

Daria: Da.

Eu: Mami , vrei sa mananci un mar?

Daria: Da.

Eu: Daria, tu  stii cat esti de frumoasa , mami?

Daria : Da.

Eu: Daria, mergem la tati?

Daria : Da.

Eu : Daria, cum face cocosul?

Daria: Da. :D!

De cateva zile s a blocat pe un Da.Orice am intreba o , ne raspunde foarte senina cu Da.Si foarte…. naturala  si din nou cu privirea aia ” iarasi , nu ma intelegeti, ce naiba ?”

6 gânduri despre “Total de acord!

Lasă un răspuns

