Azi noapte

Ora 02:00, azi noapte.

” Pis, trezeste te , e cutremur.Simti cum se misca patul? ”

Eu: Serios?!? In urmatoarea fractiune de secunda derutata, buimaca, speriata ,adormita,  ma gandeam cum sa ajung mai repede la Daria in camera.Stau o secunda , nu simt nimic.Ma trezesc instantaneu , poate eram prea adormita si de aia nu am reactionat.Il intreb pe Alin indignata ca m a trezit aiurea : ce cutremur ai simtit pis tu?!? Nu e nici un cutremur.Normal , ca n a fost nici un cutremur.Doar ca se uita prea mult la televizor si  se culca foarte tarziu noaptea.Stie emisiunile de pe Money Channel, Antena 3 si orice subiect de politica , sport, orice , pe de rost.De multe ori el este „ora mea de stiri „. Probabil , azi noapte subconstientul lui inca procesa la tragedia din Japonia .Si a avut impresia ca a fost cutremur.Initial , am crezut ca e cutremur, azi noapte.Insa,  doar ca l am auzit pe el spunandu mi asta. Pentru ca in afara de cutremurul ala mare din 90′ parca si inca unul acum aproape 2 ani , eram insarcinata cu Daria , petreceam la un botez si am vazut cum imi fuge paharul din fata, eu nu simt cutremurele.Astea mici.Eeee….Alin e inversul meu.Simte orice miscare seismica  ce clatina catusi de putin pamantul.Dar nu ,  azi noapte , nu a fost nici un cutremur, Slava Domnului !Toata dimineata m am amuzat si l am tachinat legat de  cutremurul lui de azi noapte :D!

6 gânduri despre “Azi noapte

    • eu eram aia buimaca si ratutita , iti dai seama m a luat ca din oala.El era foarte convins ca e cutremur si se uita ciudat la mine , cum de eu nu simt :)))).Iti dai seama , azi dimineata eu cat am putut sa rad cnd mi am amintit figura lui de azi noapte.Pupi!

Lasă un răspuns

