Din weekend

 

A descoperit gandaceii aia rosii , nu stiu cum se numesc ei de fapt, a admirat ultimele bucati de zapada de prin curte, s a dat in leagan, a mers in parc , la nisip , aruncat de pietre, s a etalat pe tocuri, a iesit pe centru.Weekend plin , cu soare, primavara  si 18 grade!

8 gânduri despre “Din weekend

  1. ganganiile alea invadasera pomii in toamna, erau ciorchini de gandacei pe trunchi…Mie sincer nu prea imi place de ei cand ii vad adunati multi..Nush de ce..
    Dar Andreea ii racaia de pe copaci cu mana:))

    • Eu am o problema cu gandacii aia mari si urati , mi e sila de ei , nici macar frica.Nici astia nu mi se par draguti 🙂 , insa sentim nu e atat de repulsiv ca in cazul alora de bucatarie sau cei mari.Se pare ca cei mici sunt atrasi de ei , daca si Andreea ii cauta ….:)

  2. Hi, hi, exact aceeasi caciulita am cumparat si noi sambata din centru. Nu e prima caciula pe care fetele o au la fel. Si Ioana e innebunita dupa gandaceii aia rosii. Ii tine minte de anul trecut. De iei se mai bucura cand iese in gradina ca pe pisi am gasit -o dimineata calcata de masina. nici nu i-am spus

    • Iar o sa zica lumea ca sunt gemene :)!Ea acum i a descoperit si este tare incantata de ei.Nasol , treaba cu pisi, mai ales ca va trebui totusi sa ii explici ce a patit…cu o abordare credibila , veridica si totusi ..blanda.Vedeti voi cum faceti!

Lasă un răspuns

