Reactii

In momentul in care Daria a renuntat la suzeta , anticipam ceva reactii din partea ei  la vederea suzetei  altor copii.Nu m am hazardat in afirmatii  , nici n am subestimat , nici nu m am panicat , doar am asteptat sa vad cum va reactiona.Era clar ca e o chestiune doar de timp pana ce ii va aparea in ochi , pe la vreun copil.Si s a intamplat.Zilele trecute a vazut o la Pati.A fost imuna.Adica nici macar nu a bagat o in seama , ma asteptam cel putin  sa o studieze.Nu , a fost ca si cand nu era acolo.Asadar a uitat o , de tot.Cam repede a tradat o , zic si eu acuma :D!

13 gânduri despre “Reactii

  1. daaa, si eu am avut ceva emotii. SAmbata am fost la o zi de pici si la un moment dat a aparut o fetita de vreun an cu suzi in gura. Am stat pe langa Andreea sa vad cum reactionneaza (ma gandeam sa nu i-o fure:d) si n-a avut nicio reactie. Zero:d. Yuhuuu

  2. Doar e don’soara Daria ta, ce sa mai bage in seama suzeta, pantofii cu toc trebuie sa-i para mai interesanti, fardurile:)

Lasă un răspuns

