Dresses

Am descoperit pur intamplator rochiile astea superbe.Nu stiu mare lucru despre ei , am vazut ca au un magazin in Bucuresti, se numesc Cristallini.Impinsa de la spate de multele evenimente ce se vor intampla imediat dupa Paste, respectiv nunti , botezuri , cu gramada , am zis sa incerc si virtual.Si rau am facut .Pusesem ochii pe o rochie draguta de la Karen Millen, rezonabila si la pret,  insa astea …….astea sunt adorabile.Dar sunt si scumpeeee rauuuuu :(!!!!Of, le as lua pe toate trei la mine acasa!Si cate mai au pe site!!!Cum sa fac eu acuma?!?!?!?Ca am apucat si le am vazut, nu de alta :(.Au si blog, au si sfaturi super despre fashion , ponturi si sfaturi pentru mirese, rochii, lungimi etc.Au si reduceri , au de toate…..  😦

18 gânduri despre “Dresses

  1. Eu in locul tau asa alege-o pe aceea pe care mai am ocazia sa o port…adica nu pe cea mai pretentioasa. Avand in vedere ca nu-ti iei in fiecare zi rochie de ocazie cred ca merita sa dai un ban si sa ai o rochie deosebita. Dintre cele 3 mie imi place prima…si ultima (daca nu ar fi nuanta aia imposibila :D)

    • Ideea e urmatoarea , la mine : stau extrem de prost la capitolul asta , pt ca ba am rms insarcinata , ba am alaptat si eram grasa etc, deci rochii de ocazie nu prea mai am.Iar in conditiile in care cum spuneam mai sus , avem evenim zeci , iti trebuie minim 3 4 rochii pt toate.Deci asta cu dai un ban dar merita , nu prea o pot aplica , acum :D.Si mie tot prima mi a placut si daca o sa mi iau , la aia raman .Culorile astea „imposibile” …..eu ma topesc dupa ele , verdele fistic, rosu corai …hmmmm….imi plac la nebunie ce sa zic, insa e chestie de gusturi ;)!

      • Auzi, chiar ieri m-am gandit la tine! Am fost la H&M unde au bagat niste rochii de ocazie de-ti picau ochii in gura…una din ele, un somon pal de tot, semana cu prima pusa de tine pe blog. Ce sa zic…400 de euro una e o investitie daca ai de luat mai multe bucati. Ceea ce-ti pot recomanda (desi nu stiu daca este aceeasi marfa in RO) fa o vizita si la Zara, zona de lux (pentru ca aici au bagat colectiile noi si ai ce alege). Ia-o pe cea scumpa care-ti place mai mult si pentru restul alege unele mai „soft” ca pret.
        Despre culori…si mie imi place verdele fistic, dar ala din poza (cel putin la mine pe calcularet) pare un fel de kaki deschis…:D (mie nu-mi place kakiul)

      • Aaaaa…pai astept si H&M , acusi pe 25 se deschide , insa nu cred ca ajungem fix atunci, plus ca vreau sa evit imbulzeala , iti imaginezi ce va fi la deschidere.Nici pe Zara nu o ocolesc , nici pe Karen Millen , mie imi plac rochiile lor si unele sunt ff ok la pret, insa mi s a pus pata si pe una macar din astea :D.Mai ales ca in vara avem o nunta mondena si nu ne putem afisa oricum :).Acum sa vedem , bugetul , prioritatile …sar’ na de pont ;).Pup!

    • Cica ” macar una ” :)))…..pai poate una singura , in conditiile in care ” una ” costa 400 de euro , iar noi avem cam 10 evenimente anuntate pana acum :D!Eu mi as lua vreo 10 , daca s ar putea .Sunt adorabile!Inca ma gandesc daca imi iau totusi una , pt o nunta mondena ;)!

  2. Foarte-foarte frumoase! Dar eu n-as intra in asa ceva sau oricum nu m-ar prinde…bine ca sunt scumpe si am o scuza sa nu-mi iau:))))
    Mie tot prima imi place cel mai mult.

  3. Chiar voiam sa intreb cat costa una, dar m-am lamurit intre timp. Pai cu 400 de euro imi iau o geanta Furla si dau 100 pe rochie. Eu asa as face. 🙂

    Mie imi place mult aia fistic, este o culoare mai rara, pe cand din primele tot vezi, mai ales in sezonul asta.

    Oana: unde sunt alea de ocazie la HsiM ca eu nu le-am vazut? Ia descrie putin rochia asta somon sa ma duc s-o vanez si eu. Si cat costa, cat costa rochia?

    • E cam mult pt o rochie , insa ce te faci cnd ti se pune pe ea :D?Ori te dai peste cap si o iei , ori nu.Da , am zis , mie imi plac ff mult culorile astea speciale, inclusiv albastru electric , de care se cam fereste toata lumea :D.Astept si eu deschiderea celor de la h&m si dau o raita si pe la ei ;).

    • Pai era din colectia noua (la naiba ca astia au in fiecare saptamana colectie noua) de saptamana trecuta. Era in genul rochiei din prima poza, un triplu voal dublat si putin fronsat…caut-o pe standerele unde sunt rochiile subtiri din triplu voal, voal (nu in zona unde sunt cele care merg spre office). Acum, cum bine stii si tu ei aranjeaza diferit magazinele…dar daca o cauti la culoare sigur o gasesti – un somon deschis (aveau parca si pe rosu corai si un bej pal). Parca era in jur de 40 de euro…pana in 45 oricum…nu mai stiu exact. Eu de fapt m-am uitat la o bluza din aia lunga din triplu voal…si rochia mi-a atras atentia ca era chiar langa ea. Oricum, fiind client fidel H&M m-am invatat sa caut „printre randuri” (ca sa zic intr-un fel!) si sunt foarte multe rochii de ocazie misto…daca le nimeresti cand le baga. Ochisem mai demult una (o vroiam pentru botezul finei mele) si n-am luat-o cand am vazut-o…m-am dus dupa doua zile in 3 H&M si nu am mai gasit-o. Am gasit-o de abia acum, in primavara, la reduceri, dar deja nu mai aveam ce face cu ea…ca anul asta nu prea am evenimente de onorat! 😀

      • M ai facut curioasa si pana deschid la noi , intru pe site ul lor , poate o vad .Din ce mi spui , imi place , acum sa o si vad :).Oooo…ce bine ca nu aveti evenim de onorat , daca vrei iti mai dau eu de la noi :D!!!!Pup!

Lasă un răspuns

