Efecte asupra Dariei

Mai exact , cum se manifesta Daria cand afara este innorat.Pai cum sa se manifeste altfel decat dormind?Asta facea de cand era in burtica, asta face si acum , vad.Nu stiu copiii altora cum sunt , insa a mea doarme de rupe cand e innorat sau cand ploua, ca azi , spre exemplu.Cand eram insarcinata cu ea , invatasem lectia.Pana am invatat o insa , mi am terorizat doctora : ” de ce nu misca , dom ‘le” ???, pentru ca fara gluma , avea zile intregi in care o simteam dimineata cand ma trezeam eu , apoi liniste cateva ore , iarasi o simteam daca cumva mancam ciocolata si iarasi se baga la somn .Vorbesc de zilele cu nori.Astazi a fost morcovita toata ziua , de fapt plictisita, obosita , lenesa.Si s a trezit la 9 si un pic, deci nu a fost chiar  matinala , sa aiba cumva vreo scuza.Adormita de aseara de la 10.Adica avea niste ore bune de somn.Nici nu am putut sa o scot la plimbare , din motive de ploaie, asa ca i am inteles starea.Mai devreme , a plecat de langa mine  si s a asternut linistea  cateva minute.Am gasit o in varful patului , uitandu se la tv.M a invitat cu ea in pat , am luat o si pe Soricica si a adormit in 5 minute.Acum poti sa tragi cu tunul , 3 ore nu se clinteste.E de la vreme , acum stiu :)!

6 gânduri despre “Efecte asupra Dariei

  1. Norocoas-o:d.
    A mea doarme cam pana la 7 jumate, mai lancezeste pana spre 8 uneori. Azi insa ne-a dat trezirea la 5 juma. Sper ca e de la niste mucisori care i-au infundat nasul.
    Sper:)

    • Stai ma Rox , ca si Daria are zile cnd la 7 30 , 8 e fresh, calare peste noi in pat.Asta cu 5 jumate , nu mi place , dar sigur e de la mucisori :).IN rest , nu pot sa ma vait , as fi ipocrita sa zic ca nu am un copil cuminte.Pup!

  2. Chiar ca esti norocoasa:D
    Al meu bebe e marait rau in zilele urate, ca astazi, cand nu putem iesi afara; ma exaspereaza:( Am observat ca a fost mai bine in zilele astea frumoase, cu soare, cand am stat si 4 ore pe-afara. Si noi ne trezim in mod obisnuit in jur de 5-5.30, rar mai reusesc acum sa-l adorm pana pe la 6-6.30, apoi il pasez mamei, sa mai lancezesc si eu un pic in pat.Si se culca la 22.30-23.00. Of. Poate cand mai crestem si noi sa fie mai bine cu somnul…
    Acum daca stau sa ma gandesc si eu ma culcam pe la 22.30-23.00 in sarcina si ma trezeam la 6.00, ca sa ma pregatesc de serviciu:)

    • O sa treaca si perioada asta o sa vezi.Cand o sa stea in fundulet , cand o sa inceapa sa mearga , pe scurt cnd o sa aiba si ale preocupari decat stat pe spate sau in brate:)).E plictisitor , ii inteleg :).Si o sa fie bine si cu somnul , pentru ca va alerga , isi va consuma energia, acum e mult prea odihnit ;).Fii optimista, o sa fie din ce in ce mai bine ;)!

Lasă un răspuns

