Garderoba

Nu stiu cum se face ca brusc , dupa doi ani de la nastere, descopar ca stau prost cu rochiile , hainele de ocazie si mai nou cu cele de servici :).Da, ma preocupa vad cam mult in ultima perioada subiectul asta , desi mai am 3 luni pana incep.Pai am aruncat asa fugitiv un ochi printre hainele de servici si am ajuns la concluzia ca e nevoie de investitii majore, imperios necesare si rapide, maxim 2 luni, adica.Acum nu stiu daca e doar un factor psihologic, moft sau necesitate cu adevarat.Nu ca ar cadea costumele si camasile pe mine , insa parca s au mai imputinat .Zau, asa mi se pare.Oricum , e un aspect de care trebuie sa ma ocup , mai ales ca avem „tinuta obligatorie „.Ca la scoala, cu uniformele.Adica , alti bani , alta distractie.Incep si eu usor, cate una , alta, sa nu le simt macar .In incheiere , ca tot sunt la capitolul garderoba ….mi am luat doua rochii…..adorabile de la bsb, ca tot sunt fan.Rochii de ocazie, superbe!Si nu costa 400 de euro ;).E criza…..ce sa facem …. 🙂

8 gânduri despre “Garderoba

  1. Sa porti sanatoasa noile achizitii si mult spor la cumparaturi. Si eu am inceput sa ma gandesc la potentiale tinute de job pentru ca si la mine e un must tinuta office. Te pup cu drag.

  2. Si eu ma intorc la scoala din septembrie desi mai pot sta 2 luni acasa, nu pot rata inceperea anului:D.
    Ai dreptate cu garderoba, s-au evaporat niste haine din garderoba:)), trebuie sa luam altele, eu mi-am luat o fusta , un paltton, si o camasa…..inca mai sper sa imi mai cumpar:D

Lasă un răspuns

