Inceputuri

Spun doar ca de doua zile , Daria mea , cere singura sa faca pipi la olita.Doua zile de cand , ziua , are pampersul perfect uscat.As putea sa il dau jos de tot , insa il mai tin cateva zile.Fara chiloteii speciali, pe care ii asteptam.Doar cu explicatiile primite: „mami , daca te trece pipi spui si aducem olita, da?”, iar raspunsul vine prompt:  „da” :).Se pare ca nu numai raspunsul este prompt , ci si actiunea in sine.Pur si simplu a cerut o data sa faca la olita, iar de atunci totul merge normal, firesc.Nu a mai facut in pampers , decat noaptea.Ceea ce ma amuza foarte tare este ca cere la fel ca la treburile mari.Nu ma deranjeaza deloc , atata timp cat ea stie ce face.Am zis ca e un copil exemplar!Plus ca , in cazul Dariei,  cel mai bine functioneaza comunicarea, explicatiile reale , veridice si nu povesti pentru copii.Intelege absolut orice , chiar daca ii este explicat in limbaje de” oameni mari”.Sunt peste masura de multumita si de mandra de ultimul ei progres.Si chiar daca vor  mai fi si accidente , o vad ca are vointa  si e suficient .1 an si aproape 9 luni!

20 de gânduri despre “Inceputuri

  1. Oo,ce fetita persevrenta! Bravo Daria! Tine-o tot asa!
    Noi,la 1 an si 7 luni suntem departe tare de a incheia relatia cu pampersul 😛
    Pup la voi!

  2. Bravo! A mea nu face noaptea de foooarte multa vreme,iar ziua imi cere……sa o schimb pentru ca a facut ceva,dupa,nu inainte :D.Noi inca suntem „copii mici „, voi ati crescut,nu ca noi. Pupam fetele.

    • ai inceput sa l pui p olita?pune l zilnic, la oprele la care stii tu ca se intampla ceva.Daria mea , da , e super de treaba , pe bune acuma :)). chiar nu am avut probleme de nici un fel cu ea.nici nu visam sa fie asa usor si cu suzi si cu scutecul , serios.multumesc, Ralu!toti copiii sunt minunati, trebuie doar rabdare, sa i ascultam , sa i cunoastem, stii tu cum e ;)!

  3. Felicitari!
    Noi mai avem pana acolo:d. La Andreea e putin invers procesul se pare. Adica daca o tin ziua fara pampers, face pipi la olita. Dar kaki nu cere sa faca acolo. Ne prinde momentul in parc de obicei…

    • ms, Rox!lasa , o sa faca ea si la olita.oricum , e un inceput bun daca sta ziua fara pampers ;).pune o mai des pe olita , poate prinde si momentul cu treburile mari ;).cum ii spuneam si Mariei, e suf sa vada o data cum e si apoi o sa cera ea , o sa vezi.

    • ms, Maria!pai eu am inceput sa o pun pe la 1 an.i am luat o olita simpla, sa fiu sigura ca nu o va considera jucarie , daca ii luam vreuna fitoasa :).si am avut dreptate.a vzt una din asta la o fetita si a crezut ca e jucarie :)).poti incepe cu Smaranda, sigur.eu o puneam la orele la care stiam ca face ceva si asa am inceput.i am spus in fiecare zi sa mi ceara cnd o trece si uite unde am ajuns :).da i carti cnd o pui pe olita sau jucaria preferata sa aiba rabdare sa stea .stii cat de usor se va prinde care e treaba :)? e suficient sa faca de 2 3 ori, apoi e mai usor.succes :).

    • parerea mea e ca ati putea sa va apucati de pe acum.eu ii dau pantalonasii jos , iar dupa ce o pun p olita , ii ridic pana sus,la coapse , cat sta acolo.am observat ca cu cat se maresc, devin constienti si de multe ori refuza doar ca sa fie ei miezul :).acum, vezi ce face dupa cateva zile.poate ai surpriza sa culegi roade mult mai devreme decat ti ai fi imaginat ;).

  4. O fetita cu adevarat cuminte si inteligenta, m-am convins de la faza cu suzeta, deja acum mi s-a intarit convingerea…felicitari pentru modul in care reusesti sa comunici cu ea cat s-o faci sa inteleaga fel de fel de lucruri!

  5. Va invidiez! Alesia zice cateodata dar in momentul cand face, si acum din cauza unei iritatii ff urate va trebui sa renuntam la pampers. Sa vedem ce o sa iasa… Felicitari!

    • sunt sigura ca o sa se dea rpd pe brazda , o sa vezi.mai ales ca Alesia e si ea maricica si o sa inteleaga.Desi e cu 2 taisuri , asta cu varsta.ori intelege si se conformeaza ori va refuza intentionat :).eu asa am observat .va doreim mult succes fetelor!pup si multumim!

Lasă un răspuns

