Prima zi fara scutec

Mi am facut curaj.Astazi am lasat o free.Fara scutec.Doar cand a dormit la pranz i am pus pampers.In rest imi cere de fiecare data cand o trece.Cat de usor poate sa fie :)!!!Sper ca saptamana asta sa avem si chiloteii de la Ioana , desi vad ca nu prea mai  avem mare nevoie de ei.Nu inchid capitolul inca , mai avem pana la final!

16 gânduri despre “Prima zi fara scutec

  1. Si Stef face la fel. Incearca sa o implici la operatiunea „olita”. Pentru ca si noi am facut smecheria asta astfel ca, noaptea, de exemplu, plange pentru ca vrea pampers, daca nu are. Nu vrea sa faca in pat, ceea ce este foarte bine. Insa, tot pampersul e de baza. Uneori simt ca innebunesc.Cred ca va ajunge direct la toaleta,vom sari olita.:) Asa am un feeling.
    Va imbratsam cu drag.

  2. Daca e usor si cere de fiecare data inseamna ca e pregatita. La noi a durat doar cateva zile acomodarea si a trecut direct la reductor. Multa bafta cu potty trainingu’ si felicitari fetitei mari:)

    • e chiar usor.nu ma asteptam sa fie asa :).asa am considerat si eu din moment ce e constienta cnd cere olita , face ce trebuie , clar e pregatita.nu i am mai pus deloc scutec ziua , decat noaptea ii pun , insa curand incep sa renunt si noaptea , o sa i pun paturica din aia absorbanta sub ea si o schimb noaptea.multumim mult pt incurajare!

    • Cati , ia i chilotel din ala special de pipi.eu ii astept de la Ioana , dc te intereseaza intra pe blogul ei.mie mi se par f utili, desi in cazul nostru nu prea mai avem nevoie de ei .dar o sa i pun cnd ies cu ea pe afara ;).rabdare, cnd o sa fie preagatita o sa fie o chestie de 2 3 zile maxim .explica i zilnic sa ti ceara olita si pune o des , cat de des poti pe ea.succes fetelor.pup!

    • o sa ajungi , stai asa sa vina caldura.ia da i scutecul jos si pune i un chilotel, vezi cum reactioneaza , incearca .la mine si etapa cu suzi si cea cu scutecul au fost doar o chestie de curaj , sincer.pt ca vad ca Daria era pregatita pt ele :).eu nu aveam curaj , de fapt .va pup si bafta!

Lasă un răspuns

