Telegrafic

Update:Astazi vad ca se prezinta foarte bine.A mancat normal, nu a mai aparut febra, e vesela fata de ziua de ieri cand era foarte irascibila, am scos o la plimbare.

Spuneam aici ca doua fetite dadeau semne de viroze, amigdalita, sau mai stiu eu ce virus.Eeee….la noi a inceput asa, ieri noapte : febra foarte mare, scaunele  moi, nu diaree, nu mai manca cum manca ea in mod normal si s a foit toata noaptea :(.M am gandit , e clar , sigur a luat vreo viroza, vedem cum facem.Adica eram sigura ca are gatul praf , la febra 40.Ieri am chemat pediatra , care ne a spus ca gatul este curat , plamanii la fel , problema se pare ca este eruptia caninilor.Acum , eu stiu ca in timpul eruptiei dentare , scade si imunitatea , pentru ca e si putin mucioasa , insa nu ca la viroza.Si ca organismul percepe eruptiile dentare ca pe anumite infectii de aici si febra.Febra mi a facut ieri toata ziua si azi noapte.Tratamentul consta doar in antitermice , vitamina c, coryzalia si multe lichide.Sa vad astazi daca mai revine febra.Pe cat de usor au iesit ceilalti dinti, pe atat de greu se pare ca vor iesi caninii, despre care sincera sa fiu stiam cat sunt de pacatosi, chiar ma bucurasem cand am vazut ca erau destul de jos si totul era bine ,  insa iarasi depine de fiecare copil, asa ca nu m am panicat dinainte.Exista copii care nu au simptome sau copii care manifesta diverse stari de febra, diaree etc.Sincera sa fiu , inca sunt asa… indoita de diagnostic, nu stiu din ce motiv.Sau poate chiar este numai de la canini.Insa asa urate reactii dau cand erup??

24 de gânduri despre “Telegrafic

  1. Scuze ca nu mai am timp sa trec si pe aici…
    Ia (de pe net) Camillia!!!! este singura foarte buna. Nu da cu geluri si alte chestii

    BAFTA SI SANATATE!!!!

    (mailul meu este bogdanra la gmail…)

    • pai nu apare de la eruptia dentara , apare de la faptul ca organismul o „confunda ” cu o infectie.alte variante sunt excluse, chiar azi mi a reconfirmat pediatra.vad , astept , sunt inca pe baricade oricum.si mie mi se pare mare febra , dar ….dc altceva nu iese …azi e mult mai bine , si se vede coltisorul.multumesc mult Cris!

  2. Raspunsul febrei este foarte logic la momentul in care gingia este foarte dura (de pilda cand copiii au eruptia la mai mult de 8-10 luni, chiar peste 1 an).
    Rana este o posibilitate de infectare (ganditi-va ca este mereu la umezeala), iar corpul declanseaza apararea.

    medicamentul de care vorbeam mai sus are trei directii: calmare – linistire durere/ calmare a sucului gastric si reducerea febrei (parca)

    • Bogdan, sunt de acord cu tine.chiar am si specificat si eu ca in mom eruptiei dentare , organismul reactioneaza ca la o infectie , de aici apare si febra.si da , e corect si faptul ca gingia se intareste fff mult la varste mai mari , eruptia fiind mult mai dureroasa.eu ii dau chamomilla , in compozitie are cam acelsi lucru pe care il are si camilia.

    • multumim, Mariana!eu din ce am citit si intrebat alte mamici , plus parerea pediatrei , cica se poate.da, am sunat din nou azi si mi a spus sa stau calma , nu are nimik.nu sh …vedem , mai astept sa vad cum mai reactioneaza.azi a fost mult mai bine , cel putin pana acum, a mancat bine , fara febra , e vesela.o fi de la faptul ca aproape a spart unul deja ?habar nu am .peditra spune ca febra poate sa se intinda pe mai multe zile , chiar pana sparge gingia.multumesc frumos!

  3. Dana, eu stiu ca de la dinti nu se poate face temperatura asa mare. Poate creste undeva la 37.7-8, dar in niciun caz 40:(. SI eu o mai intrebam pe pediatra daca se paote sa fie febra de la dinti si mi-a zis sa termin cu tampeniile astea:d. Ea e si doctor de spital si am mare incredere in ea pentru ca tot ce ne-a zis a fost ok.
    Asa ca totusi inclin spre o viroza, chiar daca alte simptome nu sunt.
    Caninii sunt si la noi o mare dilema pentru ca gingia e umflata si sus si jos de vreo 4 luni, se vede dintele alb in gingie, dar de spart niet.
    Multa sanatate:)

    • pai febra nu e de la dinti propriu zis , ci doar de la faptul ca organismul reactioneaza ca la o infectie, asa cum a zis f bine si Bogdan , iar corpul declanseaza apararea .am sunat o din nou pe pediatra astazi si mi a spus sa stau linistita ca nu are nimic in gat , plamani , astea sunt excluse.acum , simptomele astea de muci si stare de nervozitate si ce mai are ea , sunt de la faptul ca imnunitatea scade foarte mult in mom eruptiri dentare si corpul reactioneaza ca la o viroza, dar de fapt nu e raceala.acum nu mai stiu, o observ si vad cum se mai prezinta.eu sunt un pic debusolata , pt ca e prima oara cnd imi face asa de la dinti, de asta nu eram impacata cu diagnosticul.insa din ce am mai citit si interesat la alte mamici , se poate si febra asa mare, chiar si de la dinti.vedem.la ea unul aproape a spart, de asta tind sa cred ca e numai de la ei , ca deja se vede.multumim , Rox si ms de sfaturi.pup

  4. Insanatosire grabnica! Si al meu a facut 39 de la masele, si in rest curat curat. Explicatia de mai sus a lui Bogdan mi se pare chiar faina.

    Va pupam! Sa iasa usor si sa n-o afecteze tare!

  5. Din pacate nu mai am nici timp…nici acea stare de beatitudine care confera forta de a crea, de ascrie… If you know what I mean ;-(

    Iar Matei este un Duracell fara motor de OFF decat la pranz si seara tarziu cand vrea …(l)A(p)TE. A intrat in epoca lui NU, NU VREAU, DAR EU VREAU ASA…
    A intrat intr-o revolta permanenta iar noi mai facem si altele, suntem mereu conectati la realitate, iar virtualul ne este foarte foarte departe ;-(

    • Inteleg ce vrei sa spui :).Si mai intelg ca urmeaza si la noi etapa nu -ului, de ce -ului si care or mai fi.m ar ajuta niste sfaturi in combaterea lor, poate scrii cateva randuri pe blog :).important e ca sunteti bine sanatosi , restul , asta e , le ducem cum putem :).ma bucur sa aud vesti bune despre voi!

  6. Mă bucur mult că Daria e bine și ați fost deja și la plimbărică.
    De la Ana îmi aduc aminte de febră foarte mare doar la roseolă, pentru vreo 3 zile, după care a erupt și gata!
    Sănătate multă!

  7. Si noi am patit la fel. Desi toti spun ca febra de la dinti nu e mare, nu se aplica la laselute si la canini care din cate am auzit si la alti copii au facut cele mai mari ravagii. Eu am ajuns la spital netiind ce are Alesia si nici medicii nu credeau ca de la canini… Si la fel, cu nemancat, scaune moi dar nu diaree, irascibilitate… Uff! Sa treceti cu bine si peste asta!

    • da, chiar ca fac ravagii, insa depinde de copii.sunt copii care nu au simptomele astea.multumesc mult pt ca ne ai spus si experienta ta , Cati!deci si voi ati patit o cu caninii :(…exact asa a fost si ea , scaune moi , nu diaree, nu manca cum manca ea , febra si nervozitate.acum e mult mai bine , probabil si pt ca unul e aproape iesit.multumim mult!!!

Lasă un răspuns

