Operatiunea renuntare la scutec – continuare si incheiere

Lucrurile decurg neasteptat de bine.Si de usor.Daria deja constientizeaza si treburile mici.Noaptea nu mai face in pampers , iar dimineata primul lucru cand deschide ochii si o iau din patut , imi cere olita.Ziua , cand doarme la pranz , iarasi are scutecul uscat.O pun inainte sa adoarma pe olita si apoi inca o data cand se trezeste.In rest , cere singura.Astazi am iesit putin mai departe de casa, nu prin cartier si i am pus scutec.L am pus doar pentru a mi amorti si calma eu  constinta , pentru ca nu a facut nimic.Abia cand am ajuns acasa , la vreo 10 minute , mi a cerut olita.De maine mi am propus sa o scot  afara, chiar si mai departe de cartier,  fara scutec si sa nu il mai pun nici noaptea.E asa haioasa fara pampers!!!Deja am trecut la chilotei de fetite.Mi e asa drag de ea cand o vad fara scutec de mor!Nu mai  am multe de spus.Cert este ca am scapat si de pampers.Inimaginabil de usor , de simplu , de cum o fi.Recunosc ca ma gandeam cu groaza la momentul asta si ca il consideram cel mai greu dintre toate etapele astea de renuntare la cate ceva: suzeta, biberon , pampers etc.De fapt , era doar o chestiune de curaj, din partea mea.Daria era pregatita pentru pasul asta , din moment ce il constientiza si cerea singura olita, fara a fi fortata in vreun fel de catre mine.Nici nu ai avea cum sa obligi un copil intr o asemenea etapa, plus ca nu sunt adepta fortarii in vreun aspect al vietii, dezvoltarii copilului.Intotdeauna am considerat ca atunci cand ea va fi pregatita pentru anumite lucruri le va face si gata.Si asa a si fost.A fost felicitata de catre pediatra pentru marele progres.Noi o felicitam zilnic.Se pare ca aniversarea de doi ani ne prinde cu chilotel, s a decis!Inca un capitol incheiat cu mare succes.La 1 an si 8 luni.Sunt foarte mandra de ea!Nu e ea cea mai vorbareata, nu stie sa numere, sa recunoasca forme, cifre, litere ,  nici nu mi doresc sa i rapesc foarte mult din timpul copilariei pentru acest gen de actiuni de care se va plictisi atunci cand vor fi real necesare, insa compenseaza cu succes  la alte capitole.In rest, e bine.De ieri nu a mai facut febra, mananca bine , e vesela, poate putin mai nervoasa si mai nerabdatoare.Putin mucioasa si cam atat.

16 gânduri despre “Operatiunea renuntare la scutec – continuare si incheiere

    • Rox , nici macar nu visam ca va fi atat de usor.adica ma gandeam ca va trece o perioada mai lunga in care va constientiza, pt ca la noi asa se fac lucrurile.daca nu le intelege , nu le executa :)).cat despre chilotei si mie imi plac mult , in rochite vara si chilotei.mi am facut stoc deja :D.in loc de pampers de acum ii cumpar chilotei .

    • Da, este o domnisoara deja :).e si ea putin mucioasa, insa nu ma ingrijoreaza asta.atata timp cat nu e gat , nu sunt plamani sau altele, mucii astia , care nici macar nu sunt multi , nu mi stau in cap .lasa ca vine caldura si scapam de tot ;).

  1. Mami, vezi ca te temi degeaba de noile etape din viata fetitei tale?
    Asa a fost de cand sunt copii pe lumea asta.
    Poate ca si noi am avut asemenea emotii cu voi.
    Si noi ne-am fi dorit sa va vedem mereu micuti, sa va tinem mereu in brate si sa va ferim de greutatile vietii, dar acest lucru nu este posibil. Chiar si asa, va iubim la fel de mult si ne doare ca drumul vostru prin viata nu este mereu presarat cu flori.
    va iubesc si va pup

    • da, se pare ca fetita mea era foarte pregatita si pt etapa asta.nu ma asteptam.la asta chiar nu ma asteptam.citeam experientele altor mamici, sau pur si simplu ma uitam la mamicile de langa mine cu copii mai mari care lucreaza la capitolul asta si imi faceam strategii de tot soiul.Cand colo , Daria pregatea surpriza :).pupam si noi!

  2. Bravo!Ce usor ati scapat de scutece!Felicitari!Imi dati sperante si mie ..desi noi amanam operatiunea pana in vara…dezavantajul de a merge la serviciu deja!Va pup!

    • multumesc mult , Gabi!eu mi am primit iarasi o palma in ceea ce priveste subestimarea Dariei :)).Recunosc ca m a surprins fff mult cu renuntarea la scutec.nu ti face griji , o sa fie usor.numai ca va trebui sa o pui mereu.incepe de acum.stii ca eu p la 1 an am inceput cu Daria.am pus o zilnic , pana cnd a invatat singurica cum sta treaba.sfatul meu este :perseverenta.sigur veti avea succes!va pup!

Lasă un răspuns

