Evolutii

Primul sac de dormit  al Dariei cumparat de noi a fost si cel mai repede abandonat.Adica i a ramas destul de repede mic.Si mai era si de la zet si mai costa si vreo 100 e lei.Doar sa dormi in el , mi se pare cam mult.Insa ce te faci cu noi, parinti la inceput de drum , dornici de a cumpara totul frumos , nou si de firma daca se poate :).Nu ca ne am fi tratat intre timp , asta e alta discutie.Dar am invatat totusi la unele chestii sa fim mai practici, mai economi, sa le gandim mai bine.Asa ca  iarna trecuta parca , i am luat alt sac de dormit, de data asta  unul din Real , foarte bun de altfel.Si a facut treaba cu varf si indesat, insa acum vreo saptamana a trebuit sa ne luam la revedere de la el, era deja fix si nu si mai putea intinde picioarele cum trebuie in el.Asa ca am cautat altul.Si ce am mai cautat! Pentru ca cele mai mari pe care le gaseam erau de 86 de cm , adica fix cum era cel abandonat.Pana la urma au aparut subit , tot in Real , unele mari de 110 cm cred ca este,  pe care l am si cumparat.Acum se lafaie in el.Imi place ca e din bumbac , nu transpira in el , nu e nici gros nici subtire, se usuca foarte repede, e mov  si a costat 70 de lei.Cand am pus o prima oara la culcare in el , mi am dat seama cat  s a inaltat in astia doi ani.De la primul sac care era o gagalice , acum doarme intr unul de 110 cm!!Si de acum incolo nu mai cumparam pampers , cumparam chilotei :D!

10 gânduri despre “Evolutii

  1. Ce repede cresc, nu? Ma mai uit la hainutele lui bebe din primele luni…si vad cat s-a lungit:)
    Eu am fost inspirata ca nu i-am luat sac de dormit, am primit unul de la nasa lui…oricum nu l-am folosit nici pe-asta, ca nu suporta sa doarma cu ceva pe el, asa ca doarme numai dezvelit:(

    • foarte repede trece timpul asta .sa stii ca si eu ma uit cu jind la hainutele de bebelus, la rochitele de anul trecut pe care le a purtat o singura data , in cazul multora 😦 …noi nu am avut prbl cu sacul de dormit, adica s a acomodat cu el.doar in el doarme , ca in rest dc ii pun o paturica subtire ceva , sta peste ea.asa o protejeaza sacul macar.

    • mie imi spui???cnd vad ca mai am 3 luni de stat cu ea , nu stiu pe unde au trecut 2 ani!sa stii ca eu am remarcat ca s a lungit fff mult in ultima perioada , tot asa , la pantaloni si la bluze.chiar asta e senzatia , ca au intrat la apa :)).da, gata , de acum chilotei.pupam si noi fetele!

  2. Andreea nu a vrut sa stea in sac deloc. I-am cumparat si eu unul super simpatic cand era mica mica, dar n-a mers. E bine ca Daria sta in sac, la caldurica. A mea se culca sub paturica si se trezeste peste paturica

    • Daria a stat , de mica , de pe la 5 luni , atat avea in iarna aia.i a placut in sac , chiar o linistea .ea se speria cnd era mica , se trezea dand din maini , picioare si sacul a ajutat o la treaba asta.da si mie imi convine ca sta in sac , pt ca altceva nu suporta nici ea , invelita cu ceva.

  3. foarte frumos saculetul mov. eu insa am un model de fetite carora daca le acoperi piciorusele se trezesc automat, asa ca infofolesc seara in pijamalute grosute si dorm dezvelite. asa e modelul la noi.

Lasă un răspuns

