Cosmin

Am aflat acum ceva vreme despre acest copil de pe blogul  Mariei.De atunci am tot citit vesti despre el.Imi pare enorm de rau si mi e atat de greu cand vad copii care trec prin atatea si atatea,  la varste la care activitatile lor ar trebui sa se rezume la cu totul altceva decat perfuzii, spitale , medici, suferinta, durere si tristete.Copii care ar trebui sa se joace , sa alerge , sa se bucure de viata :(.Nu sunt multe de spus din partea mea.Citit insa jurnalul lui Cosmin si sunt convinsa ca veti sti ce sa faceti.Il putem ajuta financiar, cu o rugaciune , cu incurajari sau pur si simplu cu cateva randuri despre povestea lui.Finalul acestor povesti poate fi unul fericit , cu ajutorul tuturor.

Un gând despre “Cosmin

Lasă un răspuns

