Naturalia

L am zarit fugitiv din masina , acum cateva zile, insa nu am reusit sa ajung sa l vizitez, inspectez.Vorbesc despre primul magazin eco/bio deschis in Pitesti si anume Naturalia.Se pare ca e un magazin cu o mare varietate de produse bio, naturiste si traditionale, alimente, produse de menaj , cosmetice si alimente pentru copii, toate la preturi decente, cica.Nu stiu mai multe, insa mi am propus sa merg sa vad despre ce e vorba.Sunt sigura ca nu voi pleca cu punga  goala de acolo.Am mai spus , nu mancam noi 100% bio , insa incerc sa fiu atenta la ce pun in punga cand merg la cumparaturi.Imi pare o initiativa foarte buna si ma bucur ca incet incet parca ne „dezmortim” si noi orasul.Pentru cei interesati , magazinul s a deschis pe Fratii Golesti.Eu abia astept sa l vizitez.Revin cu impresii.

13 gânduri despre “Naturalia

    • asa sper si eu sa ajung sapt asta , sa vedem daca reusesc.da, eu l am vazut fugitiv intr o seara din masina si chiar m am bucurat ca s a deschis si la noi un astfel de magazin.ca prea suntem in urma cu multe :))).spor la cumparaturi 😉

    • Da?eu am trecut si acum 2 zile parca , insa in mare fuga si am vazut niste rafturi , puse asa pe mijloc si cum intri pe dreapta cred ca sunt casele de marcat.poate chiar atunci aduceau marfa , nu stiu.o sa mergem si noi in week.ooo…si eu il astept , am zis!

    • Buna,
      Am vazut.Eu ma bucur ca au deschis si in pitesti un magazin bio.in pitesti nu exista plaja atat de variata ca in buc in ceea ce priveste aceste magazine.asa ca ne bucuram de ei , cum or fi :).interesant blogul tau, o sa revin asupra lui!
      O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

