De pe la noi

Later edit: am uitat sa i scriu in jurnal un lucru foarte important.Sambata seara am mers la o scurta plimbare prin mall.Am luat o fara scutec, pentru ca in ultimele zile mi am facut curaj si iesim fara el.I am spus de acasa ca nu ii mai pun pampers , daca cumva e nevoie , sa mi ceara si ne descurcam noi cumva.In timp ce ne plimbam , o aud pe Daria cerand pipi, ma rog ea cere altceva, dar face ce trebuie :).Am fugit repede cu ea la baie si am rezolvat foarte simplu.Tati nu si mai incapea in piele de mandrie si bucurie ca avem deja  o domnisoara langa noi.Dupa , ne am continuat in liniste plimbarea.

Ma asteptam ca in weekend sa iesim in tricouri, dupa ce prognozele anuntasera 23 de grade.A fost cald ce i drept , insa batea un vant asa aiurea , incat nu simteai deloc cele 23 de grade care erau de fapt.Chiar si asa , chiar si cu Daria mucioasa am iesit la o gura de aer , la curte , cu bunicii si strabunicii.Fiecare si a facut de lucru cum a stiut : strabunicul a curatat curtea, a intins pamantul scos de o nenorocita de cartita care isi fac de cap pe gazonul nostru in fiecare an, in ciuda tuturor metodelor folosite pentru a o zbura de pe acolo, bunicul s a ocupat de gratar, bunica a curatat o gaina de tara tocmai achizitionata pentru ciorbele si fripturile piticei, iar noi am stat :D.Am admirat primele flori care au scos capul la iveala, primii mugurasi ai liliacului alb de la noi din curte, Daria a alergat dupa niste catei, a cules pietre, a dat iama in nucile din camara si alte nebunii.Ne am retras cand toata lumea dadea semne de plictiseala, oboseala si vantul se intetise prea tare pentru a mai sta la alergatura.De abia astept sa vina vara, caldura, fara vant , fara ploi , doar soare si atat.Nu ca m as bucura eu de frumosul peisaj, aerul curat si privelistea superba ce prinde contur de prin mai incolo, pentru ca eu voi fi pe la servici mai mult.Insa Daria se va bucura de toate.Am pus ochii pe un loc de joaca , pentru mai multi copii, caruia i ar sta de minune la noi in curte, insa prioritatile sunt altele momentan.Insa nu uitam de el si cu prima ocazie , il cumparam.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
19 gânduri despre “De pe la noi

  1. noi avem un an jumate si suntem la acelasi capitol:) si cristian se cere ce i drept da nu de fiecare data…felicitari pt faza „fara pempi” acolo vrem sa ajungem si noi in viitorul apropiat, mai ales ca, din iulie il voi duce si la camin sau cresa …inca mai analiam problema:)

    • Bravo , e un inceput.Asa a fost si la Daria cu treburile mari.la pipi a facut o data si asta a fost , de atunci cere singura.nu stiu care e secretul :)).va doresc mult succes in operatiunea asta ;).cat despre cresa , si noi am avut o dilema daca o dam sau nu acum in vara la 2 ani la gradi , undeva , insa am decis ca o mai tinem 1 an acasa , daca tot avem alternativa.

  2. Lasand la o parte faptul ce nu mai pot de „invidie” ca cere la olita,mai omorat cu cat spatiu ai in curte.Ne mutam la tine,ce sa mai.Poate cu ocazia asta o inveti si pe a mea sa ceara la olita,ca la mine nu vrea,asta ca sa nu zic ca nu-s in stare,hi,hi….PUPICI.

  3. Felicitari pentru Operatiunea incheiata cu succes:)
    Super curte aveti si ce o sa alerge Daria pe acolo….

    In alta ordine de idei, eu tocmai caut vestuta de fas:d. A Dariei de unde e? Arata tare bine. Noi avem una de anu trecut, dar normal ca a ramas mica…

  4. Si noi ne-am riscat pe-afara sambata, prin parc, cu bebe tot mucios…si nu stim pe unde sa-l mai adapostim de vant si praf:(
    Ce noroc pe voi cu casa si curtea! Si pe Daria! Cat spatiu de joaca numai pentru ea!

    • eu o scot mereu.atata timp cat nu are febra , nu o tin in casa.da, e un refugiu tare bun .bunicul a avut ideea sa cumparam un teren aici acum ceva ani .si a cumparat ca la balamuc :).ditamai curtea , livada nu mai spun.e nebunie , alearga in toata curtea cnd mergem la casa.abia astept sa i cumparam diverse pt la vara !

  5. Wow, felicitari pentru acest pas maret! Si mie mi se pare cel mai greu sa-l inveti sa ceara la olita, noi suntem la 0 la capitolul asta, am avut tentative cu olita, cu reductorul, dar fara succes. Dupa ce statea 10 minute pe toaleta si spunea gata, o puneam jos si pana sa-i pun scutecul facea pe jos. Dar vine vara si ne mutam intr-un apartament fara covor pe jos si incepem antrenamentul. 🙂

    Si eu caut vestuta si nu gasesc pe nicaieri. Aici zici ca a venit vara: toate magazinele gem de rochite de vara, bretelute, tricouase, pantaloni scurti, pantaloni de panza, iar eu caut disperata hainuta de primavara-toamna si vestuta ca a voastra si nu gasesc. Si aici nici macar nu-i vara din aia ca-n Romania sa ai nevoie de bretelute si pantaloni scurti.

    • multumim , Maria!eu m am temut f tare de momentul renuntarii la scutec.mi era groaza!insa a fost cu mult mai usor decat visam :).o sa se obisnuiasca si Degetica, o sa vezi.e mult pana face o data si constientizeaza procesul.cel putin la Daria asa a fost.a facut o data si de atunci gata, asta a fost.Vestutele astea mie imi par f utile si practice pt vremea asta, de acum.nici nu i infofolesti , dar nici subtire nu sunt.Hainute de primavara jachetute, trench uri si din astea eu i am luat de la zara si de la beneton, si mai are una de pe la miniblu de anul trecut , cara vad ca inca ii mai e buna.of , ca tot ai pomenit de vara , eu abia astept sa vina caldura , desi incep munca.mi s a luat de vremea asta urata.Multumim inca o data si va dorim succes la operatiunea olita ;)!pupici!

  6. E frumos la curte, recunosc, iar Daria e cu adevarat o micuta domnisoara.
    Noi vrem sa -i cumparam IUliei casuta din aia de plastic, dar anul trecut era 250-300, acum o gasim cu 500-550, deci asteptam , poate se mai ieftineste.

    • e frumos si e sanatos :).Si noi am vrut sa i cump casuta, insa bunicul i a construit el una.anul trecut n a dat o pe spate, iar acum sa vedem.oricum trebuie reamenajata :).noi vrem sa i cump saptiul ala de joaca, de sus din trivale , daca il stii.vezi ca au casute fff frumoase si acolo , insa nu stiu ce preturi au .noi am rms lipiti de spatiul ala de joaca :).

  7. E frumos la curte, recunosc, iar Daria e cu adevarat o micuta domnisoara.
    Noi vrem sa-i cumparam Iuliei casuta din aia de plastic, dar anul trecut era 250-300, acum o gasim cu 500-550, deci asteptam , poate se mai ieftineste, dar oricum casuta e oblogatorie ca am vazut ca-i place foarte mult.

Lasă un răspuns

