Amuzante

Am fost nominalizata de catre doua mamici dragi , Cristina si Rox, in a raspunde unei lepse.Ca de obicei , nu uitasem de ea , insa o raceala , o Daria maraita cu caninii ei , vremea frumoasa de afara de cateva zile, nu mi au dat voie sa o onorez mai devreme.Iata ca am ceva timp liber, ca doar e ora de somn a piticei.Daria …..Daria e un copil amuzant prin tot ceea ce face.Adica , nu stiu, ne amuza de multe ori lucruri banale, poate normale, figuri, mutrite, gesturi, actiuni etc.

Spre exemplu ne amuza teribil mutrita ei cand ne arata cate ceva, noi nu intelegem despre ce e vorba, la ce se refera si se uita asa….minunata , contrariata, indignata la noi, dupa care se supara si arunca ce are in mana sau ne intoarce spatele.

Mor de ea cand rade in hohote.Te molipseste pe loc.Oricat de suparat ai fi , te prinde teribil rasul ei colorat.

Ma amuza cand alearga.Are asa un stil ……impleticit de a alerga, insa culmea nu cade.Din spate ai impresia ca o sa aterizeze direct in nas , insa ea e foarte stabila si sigura pe ea.

Ne amuza cand o apuca curatenia.Adica zilnic.Se inarmeaza cu ustensile, matura , mai nou isi scoate aspiratorul , cel mare si adevarat, nu de jucarie, isi ia servetele umede si sterge mobila , tv , parchetul.Va imaginati cum „lucesc” dupa servetelele alea.

Un alt maxim interes si un punct de amuzament pentru noi este cel in care ne coafeaza.Isi aseaza funduletul pe canapea, sus pe spatar, apoi ne ia cu peria, cu foenul,  cu spray ul  ei Sterimar pe post de fixativ.Si ne coafeaza pana ne ciufuleste bine de tot.

Este o haioasa de a dreptul cand se uita cu coada ochiului la noi.Are o figura….

Este la fel de amuzanta cand cere olita, pe care nu se sta decat cu revista, carte pentru lecturat.Aici e pura obisnuinta, pentru ca asa am invatat o eu.Ca sa stea , cand era mica , ii dadeam cartile ei cu animale sau reviste sau jucarii.

Rad de fiecare data cand vede vreo masina plecand din parcare si ma cheama repede la geam „tati, tati”.Stie ca tati , dimineata , pleaca cu masina din parcare.

Cand se incalta cu pantofii mei , cand poarta gentile si margelele mele, sau cand prinde peria mea pentru blush, cu care stie perfect ce trebuie sa faca, pentru ca ma urmareste pas cu pas cand o folosesc.

Sunt multe momentele in care e amuzanta.Inclusiv cand plange e amuzanta.Ma rog , un anumit plans, ca daca si a strivit vreun deget sau a dat cu capul de ceva , nu prea mai e amuzanta, e urlatoare de a dreptul.Acestea fiind spuse …cine doreste…preia!

Si tot aici anunt pentru cei interesati ca tot Cristina, organizeaza un concurs pentru cei mici, constand in premii cu jucarii pentru cei ce se vor afla pe podium.Recunosc ca nu sunt adepta concursurilor blogosferice, mai ales cele in care trebuie voturi, poze si altele.Am observat ca totul devine un camp de batalie, in final,  si mie nu mi plac treburile astea.La asta ne am hotarat sa participam.E vorba doar de tragere la sorti.Si la cat de norocoasa sunt eu …..sigur luam locul 35 :).

8 gânduri despre “Amuzante

    • Carliontii nu sh de pe unde ii mosteneste, cert este ca nu sunt „permanenti „.adica , eu sunt convinsa ca la prima tunsoare , se vor duce , sunt mai mult bucle asa…despre cochetareala ….nu mai vorbesc …cred ca ne batem pe tocuri si farduri in curand :).multumim si voua, parca v ati inscris si viu , nu?pup cu mult drag!

Lasă un răspuns

