Activitati la 21 de luni si alte premiere

Astazi, la pranz i am dat sa manance ciorbita de stevie.Acrita cu lamaie, garnisita cu orez si marar.Delicioasa.Am observat ca a mancat o mult mai bine decat o ciorba cu carne.Adica , mi a demonstrat inca o data ca nu e deloc fac carne.Pe asta a terminat o imediat.

Tot o  premiera, insa nu culinara ,  este eruptia primului canin.Am consemnat evenimentul in postul aniversar.Al doilea ….nu i dau mai mult de o saptamana pana iese si el.Sa zicem ca am cam scapat  si cu dintii.Sigur urmeaza alta etapa/faza :).

Alte activitati ale Dariei, toate pe parcursul unei zile:

Butoneaza toata ziua la laptop

Face gimnastica

Isi probeaza salteaua de infasat

Saltea cumparat total aiurea.Nici macar o data nu am infasat o pe ea.Si ca sa nu oftic ca am luat o degeaba, i am gasit alta intrebuintare.Ii faceam masajul pe ea , cand era mica ;).

Ma asculta cu stetoscopul

Scrie la mine in brate.Ea stie ce …

Sau vorbeste la telefon

O panarama de telefon de jucarie, insa singurul care i a trezit interesul.Singurul…..cat sa scape ale noastre.

Altele:

-Recunoaste masina noastra.Daca o vede si este intrebata care e masina ei , o arata.

-Isi schimba singura canalele tv.Ma rog, mai mult din nimereala si curiozitate ca se deruleaza ceva rapid in fata ochilor ei, de aia si insista pe buton.

-Cere „papa” cand i se face foame sau apa cand ii este sete.In caz ca am uitat sa i las canita undeva unde poate ajunge la ea, imi arata sticla cu apa sau chiuveta :D.

-Nu se suporta murdara pe maini.Cere sa fie spalata rapid.Adica am probleme si  cand iesim afara si ii cumpar covrig cu susan/mac.Daca se intampla sa i ramana pe mana , imi cere imediat servetel sa o sterg sau se sterge singura.

Si ajunge.Scriu despre ea de 2 zile si tot nu ma satur.Probabil stiu ca incep serviciul peste 3 luni si sigur nu o sa mai am atata timp pentru jurnalul ei.

10 gânduri despre “Activitati la 21 de luni si alte premiere

  1. Si eu am facut aseara ciorba de stevie, dar nu i-am dat inca, insa i-am dat ciorba de urzici, si mancare de spanac. Ieri era ziua de carne si azi la fel, dar o sa incerc si stevia.

    • Eu ti am mai spus….Daria , dupa 1 an si jumatate a explodat.adica ne uimeste zilnic cu cate ceva, face niste conexiuni….ca sa ti dai seama : am facut molifta la casa acum vreo sapt si mi a ramas sticla cu agheasma de la preot.in timpul moliftei, preotul a dat o si pe ea cu busuioc si a miruit o.pleaca preotul , eu pun sticlei de agheasma un fir rosu , sa stiu ce e cu ea si o pun in dulap.o gaseste Daria acum ceva zile , se uita la ea si ce crezi ca mi arata :semnul facut de preot cnd a miruit o.Deci a stiut clar ce e in sticla aia , de cnd e , ce e cu ea acolo…am rms paf , iti dai seama :).si cu minunatul…nici noi nu contenim …. 🙂
      Pupam!

Lasă un răspuns

