Curatenia de Paste

Nu am inceput numai cu stangul saptamana.Daria a considerat ca e necesar sa mi dea o mana de ajutor, ca tot as vrea sa ma apuc incet incet de curatenie generala.A inceput cu sertarul hainelor de casa.Le a scos, scuturat, aranjat si asezat la loc.Tacticoasa…..asa cum e ea!

Dupa 3 minute :

10 gânduri despre “Curatenia de Paste

  1. 🙂 🙂 🙂 🙂 Se sa mai spun? Harnica foc fata ta! Ce ma uimeste e ca le-a aranjat atat de bine ca nu mai poate inchide sertarul de cat de multe sunt :)))) Doamne ce-am mai ras!!!! Propun sa o lasati sa va aranjeze hainele voastre, ce zici? Su, dupa, dati o fuga si pe la mine sa-i arate Alexiei cum se face

    • da, foaaaaarte harnica :)))) Sunt multe pentru ca trebuie sa intru iarasi in ele, are multe care i au ramas mici , insa nu sh pe unde sa le mai depozitam.am deja saci cu haine cu care am ocupat dulapurile camerei ei…Eu propun sa nu o lasam :D.Nu de alta , dar am o manie cu dressing ul nostru , sa fie organizat, aranjat mereu.Daca vreti , o trimit la voi :D!!!Oricum , eu i am admirat si laudat initiativa de a le aseza la loc in sertar.

    • :).covorul l am luat de la noi , de aici , d ela un magazin care se numeste Slava.in afara de faptul ca pe mine m a inneb cat e de frumos , e si f practic .iar calitativ nu mai vorbesc….dar a si costat ceva …. 🙂

    • doarme tot in patutul ei , inca si nu da semne ca ar vrea in cel mare.eu ma bucur, sunt convinsa ca vor urma niste cazaturi strasnice cnd o sa o mutam in patul mare, pt ca ea doarme singura …ea devasteaza , insa face si ordine la loc 😉

Lasă un răspuns

