De inceput de saptamana

Dimineata , la prima ora , am sesizat ca se intind schelele pe scara vecina , pentru izolatie termica.Izolatie termica ce ne vizeaza si pe noi , adica scara noastra.Se vor muta aici , probabil cand termina cu scara vecina.Discutiile asa au fost , cel putin.Eh , dar pe langa faptul ca e un lucru bun sau foarte bun , pentru ca am inteles ca nu e in zadar operatiunea asta si ca se pastreaza caldura mult mai bine, s a dus cu linistea noastra pana cand vor termina tot blocul.Ne asteapta zile cu baraiala bormasinilor, strigatele muncitorilor si ” glumele lor”, surpat, zidit sau ce mai presupune procesul asta.Daca izolam si exteriorul , interiorul apartamentului nostru e oricum izolat din momentul in care l am renovat , inseamna ca la iarna tinem centrala inchisa :D.

Tot dimineata, pana sa iesim afara, am pus in cuptor niste pui.Insa am uitat sa apas programul corespunzator, adica cel cu ventilator, care aeriseste , nu scoate fum.L am lasat pe manual.In momentul in care mi am dat eu seama, adica in momentul in care am sesizat un miros de fum extraordinar, era prea tarziu.In balcon , taiai fumul cu cutitul , fum care a intrat si in camere, normal.Puiul era ok , pentru ca nu l arde , insa scoate fum , daca nu e programat corect.Bun.Pentru cateva zile , la noi in casa va mirosi ca la shaormerie :(….Degeaba am lasat toate geamurile deschise, odorizantele la maxim…in zadar, pana iese mirosul …asta este.Si e un lucru pe care nu l sufar, deloc.Sa mi miroasa hainele, parul , camerele a ciorbe , tocanite etc.

Vantul nu ne slabeste deloc.Am iesit la o scurta plimbare si am scurtat o si mai mult, din motive de vant aprig, praf .Macar ne am cumparat narcise, ghiocei galbeni si zambile.Ale noastre inca nu au iesit toate la lumina.

Cu toate astea , cum imi place mie sa spun …..noi sa fim sanatosi!!

13 gânduri despre “De inceput de saptamana

  1. Da, si la noi vant cat incape, din pacate:(
    Sper sa scapati repede cu izolatia!
    Nici mie nu-mi place sa miroasa parul, hainele a mancare sau a fum, mai ales fum de tigara. Enervant. Am pitici pe creier in acest sens:)

    • Asa sper si eu.Sa aiba un ritm asa…alert , sa termine pana de Paste, zic si eu.Habar nu am cat poate dura.Ah, mirosul de mancare pe haine , par ……e o chestie pe care nu o suport!!!!Da, si eu am ceva pitici cu treaba asta 🙂

  2. Buna, sunt very scurt :)))
    daca aveti facuta termoizolatie si pe interior trebuie sa o scoateti ASAP ;-(( Altfel peretii vor transpira atunci cand vor face si termoizolatia exterioara si va veti trezi cu prieteni din familia antibioticelor (adica ciuperci)

    Si eu am la fel si daca vecinii o vor face exterioara eu va trebui sa o scot…

    cat priveste Cristina…ai mare dreptate. Nu am mai iesit si eu intr-un club pentru ca de fiecare data vin imbacsit cu fum de tigara pentru ca in Romania se poarta genul asta de comportament: fumatorii au prioritate… pe cand ucigasii in serie si tortionarii? ca tot aia sunt:)))

    • Da, si eu la fel referitor la cluburi. Din pacate si in multe alte locuri unde teoretic ar fi delimitari fumatori/nefumatori practic nu exista asa ceva, delimitarea e doar cu numele si tot imbacsit de fum iesi…nu stiu pe unde vom putea iesi eu, sotul si bebe la un suc, ceva, in aceste conditii. Sa zicem terasele din parcuri cand e sezon, dar parca si aici fumul tot ajunge de la mesele vecine…am zis ca am pitici pe creier rau de tot in acest sens:)

  3. :)) bine ca nu s-a ars, bine ca nu a luat foc nimic… mirosul iese el. 😉

    … in alta ordine de idei, imi pare bine sa-l vad pe Bogan mai activ… si tare as vrea sa ne mai zica si noua una-alta despre matei… 🙂

  4. :)))
    Prefer sa mai scriu cate u pic…m-am aglomerat cam mult, avem ceva surprize, dar… greu de editat…
    Cat pirveste pt cristina… toti oamenii normali au piticii tai pe creier 😉

  5. nu inca acele surprize, dar la care muncim… este vorba de faptul ca a fost nasic mic, ca muncim la o gradina sa fie spatiu de joaca, ca a facut chestii pe care te astepti s ale faca copii mai mari (stie ca 2-1 =1…dar cand nu este obosit), stie 4 poezii (asa cu greu, dar le stie), stie masina lui tati de departe si stie sa parasca pe unul din noi la celalalt, stie sa fie tandru si sa spuna fara sa ii spune noi „mami te iubesc”.
    Matei deja este mare si canta la pian, toba si chitara (normal, va dati voi seama cum), face mancare si vrea neaprat sa stie sa si citeasca (mai aoles revista Thomas).
    Stie sa stea si la colt, cam cu nervi, dar isi da seama ca a gresit… Si multe altele 😉

    • aha , deci …. eu ma gandeam ca ne anuntati ceva ceva ;).
      Ooo….super eveniment i auzi!La faza cu gradina inteleg, suntem si noi pe acolo :)),cat despre matematica, poezii….suntem departe departe :)))).Daria nici nu vorbeste ca sa ti dai seama la ce nivel suntem.MAsina o recunoaste si ea si e tandra doar mimic :(…..de frumos o fi sa i spuna” mami te iubesc”.
      Bravo….vad ca a evoluat f mult si f frumos!asta inseamna ca va ocupati de el, e mare lucru.ma bucur ….creste frumos Matei, bravo!Si va dorim sa vi se implineasca si dorinta la care munciti voi ;)!

  6. Aseara am trait si eu un sentiment din acela in care in urma unui eveniment …nu atat de fain… ma rog, nu conteaza… a stat la mine in brate si ma prindea tare si dorea sa stea cu mine ca se speriase… si seara a adormit spunand „astept pe tati” ca sa ii spun povestea… aceeasi poveste de cateva saptamani… urmata de cealalata care este veche de 3-4 luni….
    oricum dezvoltarea este exponentiala… sa vezi cand incep sa faca legaturi…

Lasă un răspuns

