Lenjeria Dariei

Astazi tot cutreierand noi doua magazinele de zor, i am gasit o pereche de chilotei superbi, in fata carora nu am rezistat si i am cumparat, normal.Sunt foarte frumosi si au dantela grena, va rog :)!Adica deja trecem la lenjerie cu dantela , ce fundite , stelute si altele?Am ajuns acasa si s a etalat prin fata noastra cateva minute : in chiloti, body si sosete.O caraghioasa, am ras de ne am prapadit.Tot astazi am primit si chiloteii speciali pentru trainingul la olita.Care training pe noi ne a sarit, adica a trecut direct la olita.Chiloteii sunt de la Ioana, sunt foarte frumosi, sunt din bumbac, culorile superbe, lucrati frumos, li se pot atasa  inserturi suplimentare, sunt foarte ok.Ii multumesc inca o data Ioanei pentru ei si pentru cadoul surpriza ;).S a probat si cu aia bineinteles.M am gandit sa i pun noaptea , in caz de accidente, desi nu am intampinat pana acum.Ziua deja poarta numai chiloti normali, de domnisoare.Am si poze.Problema mea e ca de 2 ore caut card reader ul ala si nu l gasesc.O astept sa se trezeasca sa mi spuna pe unde e pus.Sigur ea stie unde se afla ;)!In rest, zgomot de bormasini de la 6 dimineata, ploaie, dureri de oase, tuse, flori, petrecere in weekend ( pentru noi doi ), chef de nimic si cam atat!

Aaaaa….am reusit si am mai copiat din miile de poze cu individa mica pe dvd uri.Adica mi am mai eliberat si eu spatiu pe ici pe colo si asa se misca asta al meu precum melcul.Un lucru bun macar.Revin cu pozele!

Chiloteii pentru olita

Nu sunt tocmai niste poze speciale, astea in chiloti , insa era unul din momentele noastre amuzante.Si cablul l am gasit abia acum, ascuns bine de tot in sertarul unde am placa de par, foenul si alte minunatii.Probabil a vazut fire , cabluri multe si s a gandit ca acolo e locul lui :).

12 gânduri despre “Lenjeria Dariei

    • sunt niste chilotei speciali conceputi pt copii, astfel incat sa inceapa sa constientizeze senzatia de ud.sunt din bumbac , insa sunt mai grosuti, au un strat de fleece, insa nu se folosesc pe post de scutec , pt ca nu tin f mult umezeala.mai multe detalii gasesti la Ioana.si sunt cei mai ieftini, tinand cont ca ii foloseti o perioada scurta de timp.eu gasisem si pe greenbaby, insa pretul era undeva la 70 de ron perechea.ai Ioanei costa 27 de ron si sunt f ok.nu vrea deloc la olita/wc?uff…am scapat usor.nu incetez sa ma minunez de decizia Dariei de a renunta la scutec.Succes, se poate ;)!intra la Ioana si vezi mai multe!

Lasă un răspuns

