Ajutorul meu

Ii place la nebunie sa ma „ajute ” la curatenie.Ii fac cu ochiul toate ustensilele pentru curatenie, desi unele o depasesc cu mult.Cere laveta sa stearga si ea praful si da cu matura prin casa.Ce sa mai , am ajutor deja!

Daria matura!

Daria sterge parchetul!

Daria sterge usa!

Si duce totul la gunoi , ca o fetita ordonata ce este!

6 gânduri despre “Ajutorul meu

  1. Dupa ce-i dau de mancare evident ca avem si sub scau, asa ca dau cu matura, intr-o zi nu am avut chef de maturat si am zis ca dau mai tarziu. Iulia s-a dus a luat matura, a pus-o langa scaun si a incaput sa o tarasca pe jos in sem ca am uitat sa fac ceva.

Lasă un răspuns

