Asteptare si alte noutati

I am spus de la inceputul saptamanii ca duminica , de ziua tatalui meu , vom merge la el in vizita si il vom vedea pe Dixie, dupa care e lesinata.Doar pana ajunge, ca apoi ii e frica de el si vrea in brate la mine, desi e un catel de talie mica si iubeste foarte mult copiii .I am mai spus ca o sa l tragem de mustati, ca o sa i arat gainile, purcelusii ( daca om avea norocul sa gasim vreunul mic mic ) si curcanii.De atunci , zilnic , imi arata cum o sa l tragem pe Dixie de mustati.Fix cum i am aratat eu.Probabil contabilizeaza zilele si se asigura ca nu o mint.Nu , nu o mint , duminica avem de petrecut o zi la tara.Sunt convinsa ca de abia asteapta.Si eu abia astept sa vad care va fi reactia ei, pentru ca nu uita ce ii spun.Sa vedem daca il va trage de mustati.

A invatat sa spuna „oua” si stie exact ce este cu el.Il numeste, il arata daca il vede.Daca o intreb cine face oua, imi raspunde coco.Deci stie clar treaba cu oul si gaina.Este si alimentul ei preferat.Adica ar manca dimineata , pranz , seara ou.Daca o intreb ce vrea sa manance , la misto normal , nu ca m as baza pe raspunsul ei , care ar fi eventual un „mmm” urmat de o privire nedumerita, imi raspunde prompt „oua” :).Cand deschid frigiderul mi le arata.Exista si dezavantaje, unul adica.Cand mergem prin magazine , primul lucru pe care il cere este „oua” , adica ou kinder.Stie ca oul kinder este tot ou si mai e si dulce pe deasupra.Nu e opera mea , taica so i a servit primul kinder acum ceva vreme.De atunci , daca mergem in magazin, cere ou.Pe care evident il mananca un sfert ea , restul Alin si gata s a terminat , nu mai este :D.

Este nebunie daca suna cineva la interfon.Da ture prin casa , sta langa usa pana urca cineva, e agitata, nerabdatoare.De multe ori e doar posta sau distrigaz sau cineva cu pliante.Nu vreau sa va spun cat e de suparata si chiar plange pana cand ii deschid usa , iese pe scara si vede ca nu e nimeni.E singura modalitate de a o calma.Pentru ca ei i a intrat in cap ca daca suna interfonul , clar trebuie sa si urce cineva la noi.E bine macar ca e receptiva la explicatii.Ii arat ca nu e nimeni si pleaca la treburile ei.

Toate punctele negre , ca sunt pe o lenjerie alba , ca sunt pe gresia din balcon , ori in cada, se numesc , cum altfel decat „goga”.I am explicat ca nu sunt insecte, gandaci.Nu, sunt goga in continuare :).

A inceput sa deschida sticlele cu apa.Asa ca,  daca uitam cumva  sa le strangem bine , urmeaza o balaceala pe cinste, cu usile inchise,  normal.Si liniste totala, ca asa se intampla nebuniile.

Este fan Simona Gherghe.Sta lipita de tv si mi o arata fericita.Adevarul e ca si eu sunt fac Simona, ea ca persoana, ca emisiunile din ultima perioada nu prea sunt pe placul meu.

Revenim!

 

 

 

6 gânduri despre “Asteptare si alte noutati

    • Draga , sa stii ca e foarte delicata :).Stii ce frumos mananca ciocolata ? si in general , cand mananca nu se muradreste.e obsedata sa fie curata , cel putin p maini o spal de nu sh cate ori pe zi , ca mi cere imediat cum simte ceva :).

    • Si eu sper la fel.Cu Dixie stiu cum sta treaba, intreaba zilnic de el , iar cnd se vad fata in fata , sare in brate la mine , ca ii e frica de el :))).gainile si alte vietati nu i inspira frica momentan.nici macar cateii , carora le imparte din covrigul ei 🙂

  1. Pai distractie placuta,la multi ani bunicului si abia asteptam pozele.Si Antonia e fan ou kinder pe care il imparte tot cu tati.:D si suntem si noi la faza cu apa si sticlele…vad ca au multe in comun fetele noastre.Si apropo ….ce-mi plac onduleurile Dariei …va pupam

Lasă un răspuns

