La plimbare

Ca tot am prins o bucatica de soare ieri si tati  a venit mai devreme acasa, am iesit la o scurta plimbare, in formula completa.Ei doi au alergat dupa gandaci, pisici, au mirosit flori, au coborat agale trepte, iar eu in spatele lor , le am facut niste poze.Astazi e frig rau si a mai si plouat.

Tot ieri i am dat prima oara sa manance avocado.I a placut.Nu cum ii place mango, insa merge si asta.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

11 gânduri despre “La plimbare

    • Si ea tot la baie il foloseste cel mai mult , mai ales ca e unul din ala de plastic banal si merge spalat si uscat rapid , insa ii mai tine companie si pe afara :).Multumim de complimente.pai mi s a luat de caciuli, acum ii tot caut sepcute asa mai trendy ;).

  1. Da, si noi cum prindem o raza de soare, cum imbracam copilu’ si fugim afara….astazi teapa, ca a inceput foarte repede ploaia:(
    O Daria foarte frumoasa, ca de obicei!

Lasă un răspuns

