Un pas inainte

Mda.Aseara a adormit cu amandoi.Desi , cand l a vazut pe Alin langa noi , a inceput sa planga de nervi , sa l impinga, sa l dea jos din pat.I am explicat frumos , ca e obosit si ca vrea sa doarma si el cu noi.Am incercat sa plec eu , dar nu a mers.Oricum , e un progres.A adormit cu fata spre el , aproape ca l a si imbratisat.De acum il includem si pe tati in programul de somn, poate reusim pana la vara.M am gandit si e mai bine asa.Treptat, fara plansete, plus ca se si sperie rau cand ma striga si vede ca nu ii raspund, pentru ca are impresia ca am abandonat o.Problema e ca patul din camera ei , e un pat pentru o singura persoana, respectiv ea ,  cu o latime de 1,60.Imaginati va cum ne am inghesuit noi trei aseara ca sardinele!Dar nu mai conteaza, cand vad ca mergem drept!

10 gânduri despre “Un pas inainte

  1. Cat de simpatici sunteti voi 🙂 Eu ma chinuiesc sa o fac sa doarma cu noi, ca ii place doar in patutul ei, si iti inchipui cum e cand placeam de acasa 😦
    Daca ai chef te invit la un concurs simplu si micut la mine pe blog. Pup

  2. Pingback: Mda….. « Jurnaluldarieinicole's Blog

Lasă un răspuns

