Fashion pentru Iepuras

Draga Iepurasule,

In limita posibilitatilor tale financiare, te as ruga sa mi aduci si mie …..ce vrei tu din lista de mai jos :D.Mentionez ca peste 2 luni incep serviciul , nunti si botezuri am in agenda , cu gramada, asa ca …mi ar prinde tare bine cadoul tau!Ca sa te ajut putin , am lasat si link uri utile ;).

Multumesc anticipat!

Reper : ii gasesti aici.

Sandalutele astea dragute aici.

Rochia asta superba:  aici

Iar sandalutele astea…..oricare dintre ele :D…..sunt aici.

26 de gânduri despre “Fashion pentru Iepuras

  1. Oooo, ce dragute sunt toate! Sa le primesti pe toate iti doresc:)
    Eu am cam luat-o inaintea Iepurasului si mi-am laut ieri pantofi. Iar azi, in drum spre servici, am luat si o fusta:d.
    Deci nu cred ca Iepurasul mai lasa ceva pe la usa mea….

    • 😀 :D.Am vzt pantofii tai , sunt ff frumosi cu botul ala argintiu si comozi, dar eu vreau tocuri ca incep serviciul .plus ca mi au ajs 2 ani de balerini si adidasi pe fuga in parc :))).Si fusta????aaaaa…..pai esti inainte :).hmmm….o sugestie macar?poate mai trece o tura ;).

    • Hai ca il trimit si la tine ;)!si eu sunt inneb dupa toate, mai ales ca le tot pandesc de ceva vreme pe fiecare si astept mom potrivit sa le aduc aks la mine :).asta e un mom potrivit , asa ca …i am scris iepurasului :D.Pup si eu , Oana!

  2. ia un pix si noteaza: bd constantin brancoveanu, nr 4… poate il trimiti si pe la mine pe iepurasul tau cel generos, ca al meu zice ca ma sare anul asta k e criza 😀 sa le stapanesti sanatoasa! sunt sigura ca vei primi macar sandalele si tot e bine!

  3. Auzi, daca animalutul ala pufos, cu urechi lungi trece si-ti aduce ce-ai cerut…gandeste-te ca mai exista una pe pamant care are fix aceleasi gusturi ca tine (mai ales la pantofi si sandale)…poate se „impideica” de extra perechi si se hotaraste sa le lase la mine! 😀 Pup

    • Oana, ceva ceva mi o aduce din toata lista, nu cred ca le poate aduce p toate 😀 .De aia i am pus variante, sa aiba de unde sa aleaga :)).cu siguranta ii spun sa treaca si pe tine ;).Asa e ca sunt fenomenale toate?of , of , of ….pe toate le as vrea aks :).Pup si eu!

  4. Sandalele trebuie musai asortate si cu geanta, deci trebuie sa mai completezi putin lista, si nu uita, sa-i zici iepurasului cat porti la picior si ce masura trebuie sa aiba rochia, ca altfel cine stie cu ce marimi vine.

    • da, da , e un iepuras care citeste bloguri , stie marimile corecte si tot tacamul.nu sh daca se descurca la comenzi asa de bine , dar …ii mai dau indicii pe parcurs :D!Sarbatori linistite si voua si un Paste luminos si plin de bucurii!

Lasă un răspuns

