Mda…..

Pai daca data trecuta a adormit asa ….cu chiu cu vai langa Alin, dar si cu mine , evident, ei bine astazi treburile au stat cam asa : am plecat la masaj la ora 1 , i am lasat indicatiile lui Alin legate de masa piticei si i am spus sa ma astepte cuminti :).Planuiam sa o adorm cand ajungeam eu acasa, adica la 2 si un pic.Dar , cand am ajuns acasa , pitica dormea.A adormit cu Alin , fara probleme, fara sa planga.Nu stiu ce magie i a facut , ce i a povestit, cert este ca a reusit.Suntem pe drumul drept , se pare ..

8 gânduri despre “Mda…..

  1. Eu zic ca Daria va continua sa te surprinda in continuare…….copiii au magia lor,daca nu ii fortezi si le explici si astepti in ritmul lor iese totul bine,ca la voi…

    • nu am fortat o niciodata in nici o etapa si nici nu o voi face vreodata.eu sunt adepta explicatiilor, a logicii chiar daca ai de a face cu un copil de 2 ani care aparent nu te intelege.si la ea functioneaza f bine mecanismul asta :explicatie-logica.eu zic ca o sa fie bine , vedem..

Lasă un răspuns

