O zi la tara

Da.Am fost la tara.Cu Daria , care abia astepta , cica , sa l vada pe Dixie.Si cand am ajuns , exact ce anticipasem : plans, sarit la mine in brate si repetat obsesiv ” pa” , adica sa plecam o data de acolo :).S a imprietenit cu el , la final , cand a trebuit sa plecam.Am purces la turul vizionatului de animale, pasari si alte vietati.Cel mai interesant a fost cocosul.S a afumat putin langa Nicu ( fratele meu) la un gratar, am plimbat o putin prin zona, am dus o la niste masinute/caluti, de pe care cu greu am dat o jos, apoi a servit o supa de galuste  executata delicios de ….mine , normal.A trecut prin bratele tuturor, exceptandu l pe Dixie.Nu a fost ea in largul ei , mai ales ca mergem destul de rar ,  insa eu zic ca i a placut.Vineri ne vedem din nou cu tata si baietii , care ne viziteaza de Paste.La multi ani , tata!Sa fii sanatos!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

4 gânduri despre “O zi la tara

Lasă un răspuns

