Despre Daria

(Re)descoperind savoarea capsunilor.Anul trecut, le a gustat si nu i au placut.Ieri i am cumparat cu gandul ca sigur imi vor reveni mie.Insa , am avut surpriza sa ma confrunt cu o Daria care isi indesa cate doua capsune in gura doar sa vina repede sa mai ceara.Si a  tot cerut , un castron mare!

Dand pupici amicului Winnie.Bine, ii da si sa manance , ii da apa din cana ei , ii duce cereale sau biscuiti, din astea, care fac bine la parchet :(…

Ritual inainte de baie: alergare prin casa, dezbracata, dupa care isi alege body ul cu care o imbrac dupa baie.

Si ….o proaspata constatare: va trebui sa i strang tarcul de joaca.Unu’, pentru ca sta in el doar cate 15 minute, pana se plictiseste de bile, doi,  pentru ca a inceput sa l escaladeze, iar figura asta o va duce direct in cap, pe parchet, lucru pe care nu mi l doresc.

A invatat sa ne spuna cum face pupaza si pronunta cuvantul „lebada” incat suntem pe jos de ras , de fiecare data.

Stie ca banii sunt ” ba-ba” si ca ne sunt utili sa cumparam oua kinder, jucarii, haine si mancare :).

A invatat litera „a”.O arata pe tablita cu litere,  sau daca ii cer sa mi o dea din toata gramada.E singura litera pe care o stie, restul ….mai tarziu.

Incepe etapa ” ma imbrac cu ce vreau eu”.Isi alege hainele cand o anunt ca iesim.Si nu am o problema cu treaba asta, atata timp cat alege haine potrivite si nu geaca de iarna spre exemplu, ca n am apucat sa le sortez.

Ne cere sa i facem masaj dupa fiecare somn.Se intinde  precum o pisica si ne arata picioarele, sa le masam.

Retine tot ce ii spunem.Adica nu ai loc de intors daca am promis ceva.I am spus ca tinem ( noi) post si ca joi, maine adica , mergem la biserica si ne impartasim.De luni , ne arata in fiecare zi semnul cu miruitul.Valabil si pentru Soricica, adica o sa mergem inclusiv la biserica cu ea dupa noi .

Cam atat mi am amintit din aventurile/progresele/nazbatiile Dariei.E soare, e cald ….in sfarsit!

14 gânduri despre “Despre Daria

  1. da, ce tare e faza cu alesul hainutelor de nani:)
    Bine ca alege totusi haine potrivite…era mai nasol daca prefera un pulover de exemplu:d

  2. Apoi de-acum sa vezi…..istorie cu hainele, ca nu vrea motul asa, ca il vrea nu stiu cum, cu elastice de nu stiu ce culoare….si…aveti grija ce promiteti:trebuie gandit bine daca si cand e posibil

  3. E o minune Daria! Asa ma linistesc si ma bucura toate postarile tale, toate povestile despre cat de bine si frumos se adapteaza la fiecare situatie noua…

    Sa dea D-zeu ca macar una din fetele mele sa fie ca ea (nu zic Nati, ca sa nu cad in stereotipii)!

  4. Nu am mai vazut-o de mult timp pe Daria.
    Doamne, ce s-a schimbat, cat a crescut!
    Si ce plete frumoase are d-ra!
    Danuta, ai grija cu capsunii pentru ca pot provoca alergii!
    Va pupa NINA! Ni-NA!

    • Da, s a schimbat mult din toate pdv!Pai poate ne vedem acum de Paste ;)!Stiu ca pot da alergii , insa a mai mancat si anul trecut, plus ca vad ca e ok .si a mancat ceva :).
      pupam si noi!
      Va place cum zice Nina , nu 😉 ?

Lasă un răspuns

