Copilarie

S a intamplat ca printr o conjunctura favorabila sa ajung sa vad casa in care am copilarit.Casa unde ne am nascut si unde am stat pana la 7 ani.Casa cu cele mai profunde si frumoase amintiri, cu cei mai buni colegi de joaca , cu cea mai mare curte posibila si multe aventuri.Am stat si am privit minute in sir curtea , care era neschimbata, casa care parca era la fel , parca nu au trecut 20 de ani peste ea.Nu am indraznit sa intru, mi ar fi placut sa vad in interior, sa vad camerele , sa vad bucataria noastra de vara unde mama gatea cele mai bune mancaruri posibile, sa vad curtea din spate unde ne harjoneam cat era ziua de lunga si multe altele.M am multumit cu ceea ce am vazut , am privit o cat sa nu deranjez pe nimeni si tot ce pot spune e ca mi s a umplut sufletul de nostalgie, de emotie si mi au trecut prin fata ochilor franturi din copilarie, fetele prietenilor, toate nebuniile pe care le „dezbateam”.Am avut o copilarie minunata asa cum ar trebui sa fie in cazul fiecarui copil.Mi ar placea ca si Daria sa aiba amintiri frumoase , emotionante din copilaria ei, drept pentru care  voi avea grija  sa aiba o copilarie asa cum am avut eu: frumoasa, linistita, armonioasa.

6 gânduri despre “Copilarie

Lasă un răspuns

