De Paste

S au intamplat multe lucruri.Din fericire numai bune.Zile frumoase , calde si senine, liniste , iarba verde, aer curat, familie, Daria ultra fericita, cuvinte noi, oua si multa energie, cules de narcise.Am petrecut in familie.Vremea a tinut cu noi, iar la curte e deja o minunatie.Incepe sa prinda contur peisajul ala de primavara-vara, care ma incanta de fiecare data si care ne aduce aer curat, liniste, pasarele cantand, relaxare.E o splendoare.Nici nu pot compara atmosfera din oras cu ce se intampla acolo, la poalele padurii.Sa incep cu ziua de joi, cand ne am impartasit.Ca de fiecare data, Daria nu s a lasat usor impresionata de preot , asa ca a fost rugata si iarasi rugata si degeaba.Pana la urma am reusit, insa s a strambat din toate incheieturile.Am inteles ulterior motivul.Vinul nu era prea grozav, putin acrisor.Sambata s a jughinit toata ziua cu tata si fratele meu, iar seara a picat la datorie, moment in care noi am fugit repede sa luam lumina.Ziua de duminica si de luni au fost petrecute la curte, cu toata familia, bunici, strabunici, matusi, unchi, cu alergatura non stop, cu balacit prin fantana, mirosit de flori, rasfat la maxim, urcat -coborat, aruncat pietre in parau si altele.Nu vreau sa spun cum a dormit.La pranz, am culcat o in casa , la racoare, e un miros de proaspat , de crud, de aer curat, se aud pasarile cantand, e mirific.A dormit bustean , adica nici macar nu si a schimbat pozitia de somn, cum a adormit, asa s a trezit .

A invatat cuvinte noi.Mi se pare ca se schimba niste lucruri la nivel conversational.Adica testeaza mult, incearca, vrea.Pana acum era total dezinteresata de capitolul asta.Ne intelegeam de minune oricum , numai verbal nu.Acum , se straduieste sa pronunte corect dupa mine , sau numeste din proprie initiativa obiecte, personaje.Noutatile sunt : Nina=Nina( matusa ei), Papu=Nicu( fratele meu), popa=popa( preotul), Nana=Dana(eu), lebada=ireproductibil momentan, pupu=pupaza, na=nas si aratat cu degetul, mamu=mami.Apropo de popa, a dezvoltat o pasiune incredibila pentru icoane si preot.Adica ne cere icoanele sa le pupe si sa  le tina in brate.

Am scos de la naftalina, cu emotie ce i drept, rama foto digitala pe care ruleaza pozele de la botezul ei sau poze de cand era bebelusa.Din momentul ala, cum il vede pe preot , vine intr un suflet la noi si ne spune” popa” :).Apoi sta minute in sir, nu exagerez, nemiscata si se uita la poze.E atat de incantata de ele si eu atat de uimita ca rama aia sta frumos la locul ei fara sa fie trantita, jumulita ca acum 1 an.Ne arata personaje: Iaia, Lolu, mama( nu stie sa mi zica mami, ii iese mamu), tati si cam atat recunoaste.Insa e o haioasa, cum pune degetele ei mici pe fiecare , se uita atenta si exclama tati , mama,  dupa care se uita mandra la noi , sa nu care cumva sa nu observam ce face ea acolo.Ouale….pai daca anul trecut au stat atarnate pe sus pe mobila, ori pe masa prin bucatarie, acum nici nu le bagat in seama, desi au stat pe masa din sufragerie linistite.Nu a spart nici unul , le a admirat, i am explicat ce e cu ele si atat.Insa si a facut de cap cu un ou de lemn primit de la strabunic.Ou care a fost plimbat peste tot, etalat, dat cu el de geamuri, pereti , gresie sau pe unde se mai nimerea.La somn , a intrat si oul in formula, ca nu se putea altfel :).

De astazi , ne am intrat in program normal.E soare, e cald, am iesit la plimbare, ne gandim la concediu si la intoarcerea mea in campul muncii, caci am cam intrat in linie dreapta….

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

12 gânduri despre “De Paste

  1. Foarte fain la voi in curte:). MI-ati facut pofta..
    Eu visez la un weekend la munte, dar avem o gramada de petreceri de pici saptamanile urmatoare, inclusiv a noastra, asa ca mai amanam.

    • Meritul bunicului Dorin aka Lolu :)).este obsedat , de curte, de flori , de masinarii de tot felul pt gazon , iarba , flori etc.adevarul e ca investete si multi bani acolo , dar o nepoata are , na :))!planuim in viitor sa construim o casa mai mare, s o unim de cea care exista deja , dar care nu are decat 2 camere si poate ne vom muta acolo, insa momentan ne e bine asa.Ooo…week la munte visam si noi, chiar vb cum s afacem sa fugim o tura , insa avem atatea nunti ….botezuri 😦
      Pupici!

    • da, e imensa, nu mare :))).pai ne plezneste pe noi somnul , cum dam de aerul ala , d apoi pe Daria :))? ma bucur ca avem ocazia sa stea la aer curat, sa se bucure de iarba verde, de alergatura.la vara o mutam acolo :)).Pupam si noi, Bea!

  2. Hristos a inviat!Mai,deci in primul rand sunteti niste frumoase,in al doilea rand aveti o curte de invidiat si nu in ultimul rand,ma bucur ca sunteti sanatoase ,ati petrecut bine si ca faceti progrese la vorbit.Ti-am zis ca asa se va intampla…mai intai asimileaza si apoi nu se mai opreste din turuit….vorbeste si in somn.
    Off-topic….ziceai la un moment dat de niste chilotei pentru antrenamentul la olita.Imi spui si mie,te rog,unde ai facut comanda?
    Va pupacim.

    • Adevarat a inviat!multumim , Mirela.Cu vorbitul , asa e , deja incepe sa testeze mult si sa vorbeasca.oricum nu ma stresam , atata timp cat ceva ceva vorbea si ne intelegeam.chiloteii i am luat de la ioana, o gasesti in blogroll ul meu sub numele de „scutecele by ioana”.comanda am trimis o dupa ce am masurat o pe Daria in talie si la piciorus, pe mail ul ioanei scutecele@yahoo.com.noi nu i am folosit, facusem comanda si Daria ne a fct surpriza cu olita :)).ii pastrez pt al doilea , desi imi doresc sa i calce pe urme surorii lui/ei.gasesti multe detalii la ioana pe blog 😉
      Va pupam cu drag!

Lasă un răspuns

