Start sesiune de petreceri

De maine incepe distractia.Pe bani desigur :D.Adica incep nuntile, botezurile, petrecerile, aniversarile si care or mai fi.Maine un botez.La care am planuit sa o iau pe Daria cu mine la biserica, tati absentand din motive de servici.Seara nu stiu daca o vom lua o ora , doua,  cu noi la local, desi ea ar fi in al noualea cer : muzica, multa lume, mami prezenta, ceea ce e grozav.Probabil ca daca nu o vom lua, vom fi iarasi din categoria celor care ajung ultimii , adica dupa 9 30 cand adoarme mami copilul, pentru ca nu e chip sa adoarma cu bunica.Nu , este imposibil!!!Ne am convins.Face noapte alba, pana ajungem acasa si nu adoarme cu ei, clar.Asa ca m am pregatit :  din nou , aranjat pe fuga, imbracat pe intuneric amandoi sau in cel mai fericit caz in balcon, iesit in liniste si rasuflat usurat ca n am trezit copilul.Aaaa….aranjat inainte de a adormi copilul, adica coafata si machiata, dar in pijamale, pentru o bucata de timp :D.Si inchis ochii, in semn de solidaritate, normal!Poate adorm cu ea  :D!

14 gânduri despre “Start sesiune de petreceri

  1. eu am incredere in Daria ca o sa depaseasca cat mai curand etapa asta. 😛 … nu prea am incredere ca o sa iti pice tie bine. 😀 😀 … glumesc, da?!
    petrecere frumoasa sa aveti! Pupam.

    • of, deci etapa asta cu somnul , simt eu ca o sa ne dea batai de cap.deci nu vrea , cel putin cu bunica , nu e chip sa adoarma :(.a inceput saa adoarma cu alin in schimb , dar …nu ma pronunt inca :)).stii ca ea e imprevizibila :).cat despre mine , sa stii ca eu astept sa incep serviciul, sa ies putin din mediul asta , din rutina zilnica pe care mi am format o de 2 ani, sa stau la o cafea cu colegii, desi sunt convinsa ca in 2 luni o sa vreau inapoi aks :).dar am zis, nu ma las imprsionata asa usor, adica la servici trebuie sa merg pana la urma si sunt covinsa ca e doar o chestiune de timp pana vom gasi echilibrul ala ..perfect.Pupam cu drag si noi!

      • O singura data a fost musai, in octombrie cand am fost nasi la o nunta de noapte. In rest am avut noroc de doua nunti de zi. La nuntile de zi a fost simplu, am plecat dupa ce l-am adormit pentru ca stiam ca nu e asa mare necaz sa nu fiu langa el cand se trezeste (desi e un pic suparat si plangacios). Si ne intorceam acasa sa-l mai alaptez si il duceam cu noi, pentru ca era vara si frumos.

        La nunta de noapte a fost mare stres. L-am dus cu noi pana pe la 10 seara si era frant din cauza agitatiei. Asa ca am plecat si l-am adormit la o pensiune din apropiere, si am lasat-o pe mami cu el. Stiam ca la o ora fix se trezeste pentru refill, dar s-a trezit cu vreo 10 minute mai repede si m-a sunat mami sa merg repede ca plange rau. Am fugit la el, si apoi am mai mers asa de doua ori si nu m-am mai intors la nunta, cu scuzele de rigoare :D.

        Problema e ca seara daca nu sunt in zona e incredibil de suparat si plangacios. Si acasa daca se intampla sa fie ora 9-10 si eu sa fiu inca la inot, e jale mare (chiar daca el se culca la ora 12 noaptea, deci nu pentru somn ma vrea, dar e necajit si nu-i place).

        Lasa ca o sa creasca ei mari… si sigur o sa-i povestesc viitoarei nurori ce mamos a fost :)). Ma razbun eu :))

      • la noi la somn e deranj mare, in rest nu are treaba cu mine :)).adica sta f ok cu ALin, bunica, Lolu….insa cu nuntile e problema.mai intai trebuie sa o adorm si apoi sa plecam si noi ca oamenii.Adica ajungem ultimii, la mai toate petrecerile :))).

  2. Distractie placuta sa aveti! Si asa cum spune si Raluca, se poate si mai „rau”: Degetzica nu adoarme decat cu mine si cu tzitzi, chiar daca inainte de baie, sa zicem, a supt mult si bine. Dar acolo, de savoare, si tot suge un minut la fiecare.

    In rarele noastre iesiri si eu ajunsesem sa ma aranjez inainte, dar ma dadeam si cu parfum, ceea ce nu era bine deloc: ea simtea ca ceva nu-i ca inainte si ma taxa imediat: adormit greu de tot, cand deja credeam ca nu se mai intampla.

    Pana la urma ce rochie imbraci? 🙂

    • Asa deci, am inteles, sunt putin mai norocoasa :)))).Aaaa…pai si la noi se intampla asta si nu ma dau cu parfum inainte, dar simte ea ca plecam si adoarme putin mai greu.in general in ziua cu pricina o „obosesc” mai mult sau nu o las sa doarma cate 3 ore cat ar vrea ea :D, sa fie obosita spre seara.pai e o rochita neagra f frumoasa de la bsb.daca reusesc cumva sa fac o poza , o sa ti o arat ;).e tare frumoasa :).multumim Maria!

Lasă un răspuns

