Putin din toate

Daria danseaza, intai in maniera ei, apoi in cerc, iar la finalul melodiei aplauda si spune bravo=baboo, adica.

Se mai intampla ca tot Daria a dezvoltat o ….da, o pot numi obsesie, pentru preoti si cantece bisericesti, motiv pentru care tv ul nu mi sta blocat pe kiss tv , ci pe trinitas :))).In masina , ne atentioneza ca vrea tot trinitas.Nu vreau sa va spun cum sta pe canapea si asculta/se uita pe trinitas.Pai mai papusa, da, suntem noi credinciosi, dar nici chiar asa :)!Astazi, am mers la biserica , la botez.Eeee…cand l a vazut pe preot nu i a mai tacut gura, popa in sus , popa in jos, pana cand popa……a venit la ea :D.I a cerut o manuta si …..s a taiat, asta a fost punctul culminant.A venit repede la mine, eu o supravegheam din umbra, s a lipit de mine, s a rusinat si nu s a mai dat dusa de langa mine.In rest, a fost cuminte, ii place la biserica :).A admirat icoanele, mi a aratat toti sfintii de pe pereti, eu trebuia sa explic ce e cu fiecare, a fost atenta la ce se petrecea cu prietena ei , Sofi, personajul principal al momentului.

Tot Daria cere mai nou instrumente pentru scris.Nu , nu pe pereti , sau cel putin nu inca.Isi scoate frumos agenda din sertar, cere pix si incepe sa scrie.Nu asta e amuzant, ci faptul ca dupa ce se plictiseste de linii trasate banal, abstract, insa cu o foarte mare meticulozitate, incepe sa se mazgaleasca pe maini.Si se scrie intr un hal….cu patos, insistent, profund, pana nu i se mai vede pielea de pe mana :).Dupa care vine si ne arata opera de arta si cere sa fie spalata, normal.

A invatat sa spuna cand ii e somn= „nani”.Pana acum , fie o adormeam cand dadea semne de oboseala si era ora ei de somn, fie cand venea ea la mine si ingana un …..sunetul ala de nani nani, ca nu stiu sa l reproduc in scris.Acum e clara treaba.Somn=nani.Trecut la vocabular.

Nu stiu la cine citeam, daca nu ma insel la Gabi, faza cu degetul in nas.Ei i a trebuit mai mult timp, se pare, sa descopere ca are doua nari, numai bune de explorat cu degetele.Nu o las, am atentionat o de fiecare data, ca nu e frumos si ca domnisoarelor nu le sta bine deloc in postura asta.De multe ori intelege si cedeaza , de multe ori cedeaza in fata mea si fuge catre refugiul ei ( dupa usa) si continua.

Stie sa aprobe sau sa refuze , sa  spuna „da” si „nu”  si verbal si prin gesturi.Si aici ne intelegem foarte bine.

Aaaa….la cuvinte neelucidate, ca mai avem niste restante, il trec  si pe „liagu”.Oricat ne am chinuit , nu stim la ce/cine se refera.Am luat personajele pe care le cunoaste prin eliminare, am aratat obiecte pe  care intuiam noi ca le numeste asa, dar pana la urma tot un mister este, pentru noi cel putin.Ca ea , face fata aia a ei, trista si dezamgaita ca isi raceste gura degeaba cu noi, doi neintelegatori ai limbajului ei :).

A descoperit rujurile….de fapt le a gasit la bunica sa in geanta, ca la mine are acces restrictioant la trusa  cu farduri.Si mare mi a fost surpriza sa o vad cum imi cere rujuri, cand pleaca bunica.Executa la perfectie gestul de dat cu ruj pe buze, insa cu degetul aratator.Si n a invatat o nimeni!!!!Asta e inca o dovada, ca imita tot ce vede, la mine , in speta.

Daca vrea sa mergem la mall sau la carrefour, vine si ne spune” brumm, brumm” si isi roteste mainile ca si cand ar manevra volanul.Asta pentru ca stie , ca de fiecare data cand mergem in respectivele locatii, testeaza/manevreaza masinutele.Asa ca daca are chef de o plimbare pe la mall, stie cum sa ceara :D.

Cam atat, alimentatie ok, variat mult, testat , gustat din orice exista la noi in farfurie, somn de voie, noapte/zi, sanatoasa si voioasa!

12 gânduri despre “Putin din toate

  1. Ce haioasa e! Fiica mea la bravo zice bravi,iar de dansat,cam tot asa e si la noi,bag de seama ca e la moda si noi nu stim.
    Foarte eleganta si frumoasa s-a prezentat la eveniment.
    Noi cu popa nu prea ne impacam,ce-i drept,e boala de familie.
    Pupici la fete.

  2. Si Degetzica tot baboo zice, asa ca sunt la fel. Numai pe Trinitas l-am ratat, dar ma are pe mine si eu prestez zilnic in 3 limbi cantecele pe care le comanda ea prin gesturi.

    Foarte frumoasa hainuta de la botez, de unde este? Pana la urma cu ce te-ai imbracat, ai avut vreo rochie din cele prezentate mai demult?

    • Aha, pai am gasit si pe la David al Bogdanei cuvinte comune ale piticilor :)).Of, cu trinitas ne a zapacit , zau :).incercam sa i atrgem atentia cu altceva , sa l mai slabeasca putin .Hainuta Dariei e un trench de la zara , iar rochia mea , iti scrisesem intr un alt com, e o rochita de la bsb, din cele 2 pe care le luasem acum ceva vreme, nu am reusit sa mi iau nici una din alea de la terrani, pt ca prioritatile au fost altele si sunt destul de scumpicele rochiile lor.Curand voi primi pozele de la botez si o sa ti arata rochita ;).

Lasă un răspuns

