D’ale lui mami

Update: Macar daca tusea nu ma lasa , mi am gasit ceasul!!!!!Dupa ce am cautat ca bezmeticii in toate ungherele posibile ale unui apartament cu 3 camere, l am gasit in dressing, intr o punga agatata pe un umeras.Punga agatata de mine, dar ceas aruncat in ea de Daria.Nu mi ar fi trecut prin cap in veci sa l caut acolo, daca nu mi as fi amintit ca vineri seara s a jucat cu punga aia.Da, mi a venit inima la loc!

Mda.Sunt intr o perioada cu o imunitate praf.Asta pentru ca abia ce scapasem de gat, iar acum m am pricopsit cu o traheita-laringita care mi a „furat” vocea aproape de tot, cu niste accese de tuse care au dus deja la 3 nopti nedormite si plamani praf.Adica tuseam , ca de aseara parca m a mai slabit putin , la fiecare 5 secunde, la fiecare respiratie ma inecam si tuseam de zor.E prima oara cand am avut episoadele astea , de tuse oribila, de febra.Starea generala alterata si ea , la un moment dat nu m am mai putut ridica din pat , asa ca pitica a stat mai mult cu Alin.Drept pentru care , in zilele astea am slabit in ultimul hal, aseara nu ma intelegeam deloc cu niste blugi care imi tot cadeau de pe solduri :(.Tot de aseara sunt pe augmentin, nurofen si toate siropurile din lume pentru tuse.Ma rog sa nu se atinga de Daria nimic :(.

Somnul meu de noaptea a fost fractionat intre o jumatate de ora de somn, trezit cu o tuse ingrozitoare, plimbat prin casa, aprins tv, iar atipit si tot asa, de joi incoace.Aseara am adormit undeva pe la 12 , la 2 eram cu sticla de sirop prin casa, cei doi dormeau linistiti.Am incercat sa adorm , dar degeaba.Asa ca mi am aprins tv si am simtit si cutremurul, da.Insa nu l am trezit pe Alin :D.S a miscat patul vreo 3 secunde si mi s a deschis usa de la baie, usa lasata intredeschis special , sa nu trezesc copilul noaptea.Dimineata ma asteptam sa vad stiri despre cutremur.Asta ca tot ziceam eu ca nu simt cutremurele.Uite ca pe asta l am „prins”.

La botez a fost frumos, insa m am simtit atat de rau spre seara , cand trebuia sa plecam si asa m a tinut toata noaptea.Am tusit incontinuu de la fumul de tigara, ca asta imi trebuia mie in faza aia.Nu am fost in forma mea maxima, am dansat putin si am stat mai mult jos sau la baie sa respir.

Mi am pierdut ceasul.Si era un ceas ….. :(.De fapt nu stiu daca e pierdut, pentru ca ultimele imagini cu el , le am din casa , imediat ce am ajuns cu Daria de la biserica, vineri, de la botez.Cert este ca nu l am mai gasit.Astazi dau iarasi casa peste cap, poate e ascuns pe undeva de Daria.Am intrebat o daca stie ceva si s a dus fix in locul in care stia ca sta ceasul meu, insa i am explicat ca e pierdut si ca nu e acolo, asta e problema mea :).Exista si  o varianta nefericita, aruncat la cosul de gunoi, desi mi e greu sa cred ca il ducea la gunoi.In general imi arata ce arunca, adica vine si imi spune ce a gasit si apoi arunca.Vedem , poate am mai mult noroc astazi.

Izolatia termica ….isi face toti banii, da.Murim de cald, asta in conditiile in care am oprit centrala, pentru ca nu se mai putea si cu ea.Era mult prea cald.Deci , da , e o investitie buna.Nu am dat degeaba o caruta de bani.

Astazi mergem la curte, cica sa sarbatorim 1 Mai ;).Pe Daria o predau bunicilor, ii asteapta de vreo ora.Noi mergem spre amiaza.Nu e  un timp grozav, macar sa nu ploua…Parca sunt mai bine astazi…

10 gânduri despre “D’ale lui mami

  1. Sanatate multa, ai grija de tine sa te faci repede bine. Si ai grija sa mananci, eu din cate imi amintesc augmentinul imi era destul de agresiv.
    Ma bucur ca ti-ai recuperat ceasul:)

Lasă un răspuns

