Live

Deci nu se poate asa ceva :)).In timp ca eu imi faceam de lucru , adica acum 5 minute, Daria si a scos scoica din dulap , s a asezat confortabil in ea si s a culcat!!!Si sforaie chiar :)).Nu am deranjat o , decat i am stins lumina si am pus o patura pe ea si scriu asa pe muteste sa nu o trezesc din somnul ei asta dulce.Aaaaaa….acum m am prins, e innorat afara :))).E incredibila, serios!!!!

Cum sa adormi asa ca navetistii, ca are picioarele pe jos, plus ca acum 5 minute era strong, se juca prin casa ?!? Deci m a amuzat teribil, adica ma amuza, ca ma uit la ea si ma bufneste rasul instantaneu :))).

13 gânduri despre “Live

  1. wow, ce fain!
    eu când o voi vedea pe Ana făcând din astea, mă voi înclina (merge și închina, dacă mă gândesc bine :)) ), cu respect!
    asta pentru că Ana face parte din categoria copiilor anormali care se trezesc noaptea pentru sân din oră în oră! :)) suntem iar la vremea erupțiilor dentare, e de vis! 😀

    e așa de dulce Daria!

    • Prima oara asa am fct si eu , acum deja m am ( mai) obisnuit :)))!si noi suntem la eruptia caninilor de jos , insa in afara de scaune putin mai moi decat de obicei , vad ca se prezinta bine.sper sa nu va chinuie prea tare si sa iasa usor toti dintii ;).multumim, la fel mi se pare mie Ana voastra!

Lasă un răspuns

