1 an si 10 luni

La 1 an si 10 luni Daria ne surprinde zilnic sau aproape zilnic cu cate ceva.Ca e la nivel conversational, ca face niste corelatii care ne minuneaza , ea e „omul ineditului”, asta e clar.Noutati …nu avem , sau avem ceva ceva….faptul ca a inceput sa adoarma cu Alin.Duminca  chiar …a adormit cu Alin si cu bunica, numele meu nici macar nu a fost pomenit in ritualul de adormit.Ieri cu Alin, deci ma pot pronunta deja.E bine, e foarte bine , adica am mai rezolvat o treaba foarte importanta pentru ambele parti.Nici un aliment nou luna asta, insa acelasi copil care mananca bine.Vocabularul incepe sa devina unul care cuprinde mai multe cuvinte cu fiecare saptamana care trece.Luna asta chiar a invatat multe cuvinte si in continuare testeaza si ii ies altele.Adaug acum , ca apoi o sa uit, un cuvant nou „cacai sau tatai” = tataie.Este la fel de intelegatoare, tot la fel cu ambitioasa cand isi propune ea ceva, tot curioasa si tot plina de energie.Cam atat, ma trage de maneca sa iesim afara!

Detalii legate de masuratori: pai luna asta ne a dat cantarul peste cap , ce sa zic.Cantareste 13.100, adica a „pus” pe ea probabil tot ce a mancat , altfel nu mi explic cum a asimilat juma’ de kg intr o luna, are 90 de cm , cu 2 cm in plus fata de luna trecuta.Asta observasem deja la pantaloni, ca ii cumpar acum si in 2 luni ii pun in saci la haine mici.Are 10 dinti , 1 canin de jos aproape iesit si inca unul pe traseu, 4 masele.Si traieste pe picior mare , 24 la pantof :)!

16 gânduri despre “1 an si 10 luni

  1. Faza cu Ikea este ca au voie copiii de la 90 de cm in sus (in inaltime), deci voi puteti merge acolo, desi sunteti mici, nici 2 ani nu aveti. 🙂

    Wow, ce bine sta Daria: Degetzica are 22 la pantofiori, nu stiu cati cm are, dar cand au cantarit-o la spital au spus ca are 10.300. Mie mi s-a parut foarte putin si nu am crezut, dar mai am putin si ma ingrijorez daca Daria are 13 kg si ele doua mananca aproximativ la fel, din cate mi-am dat seama. Cand se trezeste incerc s-o masor macar sa vedem daca ne putem lauda cu ceva. 🙂

  2. Am inteles acum.Ikea nu avem in pitesti , de aia nu stiam de faza cu 90 , cu inaltime , tra la la :D.
    Maria : da, noi am rms surprinsi aseara de cat a luat in greutate.e drept , am simtit dinainte ca e pietroi pt ca ma rupe de spate cnd o ridic, dar 500 de grame…inalta are cu cine sa semene, asta e clar , plus ca ea ca si proportii seamana cu mine , adica mai mult picioare decat corp :)).Nu te ingrijora , serios, atata timp cat e sanatoasa, mananca bine , e ok.fiecare copil asimileaza in ritmul lui si asta e valabil la orice nivel , alimentatie, vocabular, motricitate etc.ia sa mi spui cati cm are ;).nu ai cantar sa vezi si greutatea?

  3. Maria, eu din cate stiu daca ia 2-2.5 kile intre 1 an si 2 ani e super ok. Noua asa ne-a spus pediatra, ca asta e media pe anul 2 de viata. Andreea a luat 3 kile, dar are la 2 ani doar 12 kile. Deci nu te stresa, Degetica arata super bine si in plus mananca.

    La multi ani, Daria! mai ai un pic si schimbi prefixul:d

  4. Pai ,ce sa zic?Sa cresteti in continuare la fel de frumos ,sa fiti sanatoase si sa citim la cat mai multe experiente si cuvinte noi „a la Daria”.Va pupam!

Lasă un răspuns

