In sfarsit…

O zi frumoasa, cu soare ce ne a incins vreo 2 ore cat am stat afara.Fetele s au jucat impreuna, au alergat, s au certat, s au suparat si tot ele s au impacat.Chiar mi se luase de atata ploaie si nor si stare asa aiurea, plus o Daria plictisita peste masura in ciuda tuturor eforturilor mele de a i diversifica activitatile interioare. Tot Daria se plimba toata ziua cu margele si bratari la mana, se admira in oglinda, le da jos, apoi le probeaza din nou.Eu sunt mai bine , pulmonar nu e nimic,asa cum banuiam eu ,  a fost  doar o traheita-laringita urata rau de tot.Astazi mi a trecut prin fata ochilor Zara si am intrat la o tura.Ce rau am facut!!!M am indragostit iremediabil de niste pantofi de toata frumusetea :(.Acum imi fac calcule peste calcule sa vad cand ar putea intra in posesia mea :D!

8 gânduri despre “In sfarsit…

  1. Ohhh…. Doamne…imi vine s-o mananc. Te asteapta zile grele draguta mea! 😀 Ma bucur ca sunteti ok si nu stiu cum se face, dar sa stii ca si eu am ochit o pereche de incaltari la Zara….cum avem aceleasi gusturi, parca vad ca sunt aceleasi! 😀 Va pup

    • Sunt convinsa de zilele alea :D….ca doar mai citim si noi pe la altii cu domnisoare mai mari ;).multumim tare mult , Oana.Offf….eu oscilez tare rau intre mai multe perechi ..sunt nehotarata rau…nu sh ce o sa cumpar, ca acum am vazut altii :D.va pupam si noi cu drag!

Lasă un răspuns

