Alternativa

Spuneam , la un moment dat, ca nu voi calca in veci la vreun solar.Si inca imi sustin afirmatia.Dar ce te faci cand e mai, jumatatea lui mai aproape si soare ioc?Adica sanse sa prinzi o zi de plaja , zero?Si ocazii diferite cam la fiecare weekend?Am gasit alternativa.Sanatoasa, la polul opus solarului, rezonabila ca pret, eficienta si care mai arata si super: bronzarea organica DHA.Pe langa faptul ca bronzarea organica reprezinta si un tratament ideal anti-aging, datorita continutului bogat de aloe vera, vitamine, extract de ceai alb si ceai verde, adica ingrediente ce confera proprietati benefice asupra hidratarii pielii, are avantajul ca poate fi efectuata si de femeile insarcinate si de femeile care alapteaza, femei cu piele sensibila, sau persoane care se bronzeaza foarte greu.In cazul meu, mi am invatat lectia.Pot sa stau cu lunile la plaja, nu ma bronzez , ma colorez putin , dar atat.Plus ca stadiul de bronz e trudit, adica inrosit puternic, apoi cojit, apoi un pic de bronz.Bronzarea organica prin pulverizare nu este toxica, nu are miros, bronzul este uniform si dureaza pana la urmatoarea etapa de regenerare celulara.Din cate mi a explicat tipa la care voi merge dureaza 7 – 9 zile maxim, efectul de bronz intens.E suficienta o sedinta, cu un anumit protocol de respectat inainte: epilat cu cel putin 3 zile inainte, gomaj puternic, fara nimic pe piele, fata, gen crema, deodorant.De preferat , actiunea se realizeaza seara, pentru ca dupa bronzare, nu ai voie sa te atingi de apa vreo 7- 8 ore.Solutia DHA , este 100% naturala, pe baza de aloe vera.Contraindicatii: psoriazis, rani deschise.M am programat, abia astept sa vad cum e !Recunosc ca stiam de mult de bronzarea organica, la noi in oras se poate face de peste 1 an in anumite saloane, insa abia acum m am mobilizat.

12 gânduri despre “Alternativa

  1. si eu ma gandesc la asa ceva, insa nu stiu cat de safe e pt gravide… cu toate ca nu am vazut sarcina la contraindicatii… Abia astept sa ne spui cum a fost. 😉

    • costa intre 40 si 70 de ron , depinde de salon , sedinta, care tine 15 20 de minute, iar efectul de bronz undeva intre 7-9 zile.am inteles ca se vede si dupa , insa din ce in ce mai putin , pt ca se regenereaza pielea si e nromal sa se duca…

  2. Pai si daca nu te bronzezi deloc, nici la mare, nici la solar, nici la salon, ce-are? Pentru ca mie nu mi se pare ca merita tot deranjul pentru doar 7-9 zile de bronz. Sau te programezi saptamanal? Oricum, cred ca dureaza mai mult, stratul celular de la suprafata pielii are un turn over mai mare de 9 zile.

    • Imi place bronzul.iar acum e o ocazie buna sa incerc bronzarea organica.am o rochita de ocazie care ar da muuuult mai bine cu un bronz frumos ;).ma duc acum , apoi mai stau la soare , nu ma duc saptamanal in nici un caz.nu dureaza mai mult de 10 zile , asa mi a fost explicat , acum o vad pe pielea mea :).

    • este o solutie pt iarna , pt pers care nu vor sa mearga la solar, gen eu , asa ca incerc, am o nunta peste 3 sapt si vreau sa fiu bronzata :).merg la o tipa care are un salon acasa, cu mai multe chestii.in rest gasesti cam pe la oate saloanele din Pitesti, insa nu stiu sa ti spun cat de experimentati sunt, pt ca trebuiue sa l aplice uniform, sunt niste secrete cica :).daca te intereseaza vreodata imi zici si iti dau nr alexandrei ;)!

Lasă un răspuns

