Despre ploaie

Astazi , la plimbarea de dimineata, dupa ce fetele au alergat suficient cat sa para , cel putin pentru noi, putin ostenite, ne am oprit la o terasa, in aer liber, spatiu pentru copii la fix.La un moment dat a inceput sa picure.A fost momentul in care Daria , a venit la mine si mi a spus „poua”, adica ploua.Am ramas masca, nu a invatat o nimeni cuvantul, cu atat mai putin fenomenul meteorologic.Da….Daria mea creste….si este al naibii de agila, atenta la orice conversatie, ce se petrece intre persoane adulte, ” fura” cuvinte ca cel de azi si ne minuneaza pe zi ce trece tot mai mult!

4 gânduri despre “Despre ploaie

  1. Dana, o sa vezi tot mai des asta:). Zilnic o sa ai parte de cuvinte noi si o sa te intrebi de unde vin:d.
    Deja nu mai trebuie sa o „inveti” cuvinte, repetand sau corectand. Acum preia cuvinte din conversatie si ti le tranteste cand nu te astepti. Reversul medaliei este ca te poti trezi si cu cuvinte mai putin dorite:d

  2. Daria,nepotica scumpa, ma uimesti de la o zi la alta!!
    Tare mult am asteptat aceste cuvintele din gurita ta!
    Nina te iubeste multsi te pupa dulce!

Lasă un răspuns

