Zile de vara si aventuri

Eeee….am revenit.Nu am mai deschis laptopul de cand cu zilele astea atat de frumoase , de care ma bucur din plin , caci sunt cam pe sfarsite.Cam de joi incoace ne petrecem din ce in ce mai putin timp acasa.Adica doar pentru somn la pranz si mancat.E si pacat sa stai in casa pe vremea asta , plus ca la curte e sanatate curata.Daria a avut un weekend plin de aventuri, un weekend ce a obosit o la maxim, aseara a adormit la 9 si s a trezit azi dimineata la 9.Cred si eu la cat a alergat si la cat a urcat, coborat, jucat.Bunicul Doru a cumparat niste gaini, special pentru ea , pentru oua proaspete proprii,  de acuma , pentru amuzamentul Dariei , iar ulterior pentru congelatorul nostru :).Daria nu s a dezlipit de gaini, asa cum ma asteptam nu i a fost frica de ele, bine erau si cam speriate ce i drept, insa de docile erau tare docile, din moment ce pitica le a pus nisip pe ele, le a plimbat prin curte ca pe catel cu lesa, le a dat apa, mancare, le a bagat in casuta ei etc.S a distrat la maxim cu ele, acum ma intreaba intr una de coco :).Special, bunicul le a lasat free in ziua in care au fost cumparate, pentru ca stia cat de mult ii plac Dariei.Ca sa nu mai spun ca doua dintre ele au si produs cate un ou , recuperat de Daria de prin iarba si minunata ce e cu el acolo :).Ne am amortizat deja ….o aripa de gaina.Saptamana viitoare cica urmeaza niste curcani, cu care nu stiu cat de curajoasa va mai fi.Productia autohtona, bio, eco , sanatoasa e in plin proces de inflorire, capsunile sunt deja mari, rosiile au flori, salata a iesit, fasolea la fel si mai sunt multe in gradina bunicului.A fost extrem de cald, cel putin duminica am stat la plaja, ne am cremuit si ne am odihnit.Daria a zburdat non stop, pana cand efectiv nu au mai tinut o picioarele, caci ea ar mai fi avut chef de alergat.Ce o sa se mai amuze cand va ajunge la varsta la care va intelege jurnalul asta al ei…..S a „declansat” intr ale vorbirii , drept pentru care nu  ma mai tin de cuvintele noi pe care le pronunta sau invata.Suntem bine, cand vad zilele astea atat de calduroase, nici nu mi vine sa intru in casa.La cat am asteptat noi caldura asta …Astazi am iesit la plimbare  si era super, la 10 dimineata.Se anunta ploaie dupa amiaza.Poate ne ocoleste totusi, ne asteapta parcul…

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
 Cum se plimba o gaina , varianta Dariei :

9 gânduri despre “Zile de vara si aventuri

  1. Tare gaina aia, „ancorata” asa de un picior!:)))
    Si noi tot muuult pe-afara, ne bucuram de soare si vreme frumoasa!

  2. m-a innebunit micutul cu videoclipul,in fiecare zi ma pune sa ii pun gaina!!!ii place mult,e o draguta daria si mamica ei…

Lasă un răspuns

