Anunt

Segmentul de piata caruia i se adreseaza : mamici cu cel putin doi copii.

Catalina    scoate la vanzare un BuggyPod, nou nout, la un pret rezonabil si el- 700 de ron.Pentru cine este interesat , o puteti contacta direct pe blogul ei personal.

„Dragi mamici cu pitici, scot la vanzare un buggyPod nou nout, original. Am vrut, conform proverbului romanesc: sa iti faci iarna car si vara sanie, sa fim pregatiti pentru bebe 2 si am cumparat un buggyPod, si asa am si facut, dar cum bebe 2 a venit cam tarziu, iar Ioana va fi mare pentru carut, ne-am hotarat sa il vindem. La momentul cand l-am cumparat pe piata din Romania nu exista. Il avem adus din Anglia. Daca e cineva interesat sa ne contacteze. Pretul va fi mai mic decat cel de pe net pt buggyPod-uri noi dar mai mare decat pretul pentru cele second.”

Lasă un răspuns

