Ziua Mami

Toata dupa amiaza Daria mi a spus „mami”.Cuvant care pana acum era „mamu”, atat ii iesea.Astazi l a pronuntat corect, asa…dintr o data .Prima oara  s a uitat la mine zambind si apoi  l a pronuntat incet, rezervata cumva.Am pus o sa repete si l a spus corect, apasat si  din suflet.Suna mai armonios decat mama.E frumos….sa ti auzi copilul spunandu ti mami…

18 gânduri despre “Ziua Mami

  1. Karina asa imi zice de mult,insa nu spune altele.Astazi striga la mine:mamiiiiiiii,mina,in traducere sa aprind lumina.A inceput sa spuna cuvinte,dar in mare parte zice doar sfarsitul cuvantului.Va pupam cu drag,mami.

  2. Andreea mi-a zis mami de la inceput, dar de cateva saptamani cand vrea sa ma/se alinte ne strica mamicaaaa si taticaaaa…:))
    Nush de unde i-a venit:d.
    E tare dragut sa fii alintata de bebe, nu?:)

  3. Ce frumos suna cuvintele acestea venind de la ei! Nu cred ca exista bucurie mai mare decat aceea sa ii auzi prin casa strigandu-te astfel :). Va pup cu drag pe amandoua.

  4. mi s-a făcut pielea de găina citind ce ai scris!!! Pe bune! Abia aştept să aud şi eu cuvântul acesta din gura Alexiei, cred că mă voi topi, aşa cum am păţit când a zis mama, deşi nu era cu direcţie…

Lasă un răspuns

