De „buna dimineata”

Pentru ca ii place patutul ei.Curand implineste doi ani si nu da semne ca ar vrea sa strice prietenia.Pentru ca ii place sa se alinte, sa se rasfete, sa vorbim cu ea dimineata.Doar i am prins parul ,  i am adus o pe Clopotica si a inceput razagaiala.A continuat in patul nostru rasfatul.

4 gânduri despre “De „buna dimineata”

  1. Ce norocoasa esti ca doarme in patutul ei, Costin tot cu noi in pat e, nu prea reusesc sa-mi fac curaj sa-l mut in patutul lui care e depozit de jucarii acum!:)

    • asa doarme de cand am adus o acasa de la spital :).si nu da semne ca vrea in patul ei mare , din camera.mie imi convine mai mult asa , pt ca sunt constienta ca va lua cateva cazaturi pana se va obisnui in pat :).incearca , desi e cam mare acum si constientizeaza ca e mai grozav cu voi 🙂

Lasă un răspuns

