Noi

-A descoperit ciresele.Si nu s a oprit din mancat decat dupa ce si a facut plinul.Stiam eu ca ramane fan inrait fructe.Este innebunita dupa orice fruct posibil, ca si mine de altfel care nu functionez fara salate si fructe zilnic.

– Si a mai botezat un unchi : lui Marius , caruia de fapt noi ii spunem Manu , ea ii spune „Babu”.Si ne intreaba zilnic de el , normal!

-O intreb ce beau eu dimineata si imi raspunde mandra „cachea”, adica cafea.Corect!

-Orice imi iese din gura este reprodus de Daria in urmatoarea fractiune de secunda.Mai nou raspunde in locul meu, cand imi adreseaza ALin cate o intrebare.Ma intreba intr o seara daca margem la cumparaturi , la care fi-mea , din sufragerie, culmea , se juca , nu parea nici o secunda atenta la noi,  a raspuns prompt „da, da”.Ieri , am pus o sa si aleaga pantofii cu care vrea sa iasa.Dupa ce i a ales , i am spus bine, cu astia te incalt.A urmat din partea ei „bie „, adica bine mami, da e ca tine!Dar eu i am ales totusi :).

-Al patrulea canin sta linistit in gingie, care e umflata si inflamata la maxim , dar nu iese, ca nu vrea el inca.Nu ma vait, nu are absolut nici un simptom, doar ca vroiam  sa inchidem capitolul, cel putin pana la urmatoarele maselute.

-Toate pietrele care aterizeaza in apa fac „ica, ica”.Nu ne am prins de unde pana unde.

-Saptamana viitoare ramane cu matusa Nina.Bine,  adormita in prealabil de mine.Bunicii ne insotesc la o nunta, grozava, pe care abia o astept.

– Are o bucata buna de timp , de cand foloseste cu succes toaleta noastra, olita o putem trimite lejer, in pod , la casa, alaturi de caditele de baie si alte minunatii de bebe.

-Eu am scapat in haine , in pantofi, acum sunt in cautari de genti.Pai imi ajung 2 ani de pauza, pe bune.Gata, mi am intrat in ritm.Imi ajung doi ani de iesit din casa cum apuc, mi s a luat de  balerini, adidasi, pantaloni si o geanta aruncata aiurea , in care nu gaseai rujuri, ci haine si biberoane :).

-Trebuie sa mi schimb ochelarii, cat mai urgent, adica in maxim o luna :(.Si nu prea ma urnesc….

-Suntem bine, bine de tot, maine mergem la plaja, la bere rece, la piscina si relax!

5 gânduri despre “Noi

  1. Daria, bravo pentru”Babu”! Si pe 5 sper sa dormi la fel de bine ca randul trecut.
    Mami,ica=pietricica? sau Daria face lipa lipa prin apa?
    Va pup, copii, si imi este dor de voi!

  2. Ce de lucruri stie sa faca Daria! Cu mult inainte sa o am pe Alexia, am invatat de la niste prieten ca trebuie sa am grija ce vb cand sunt copiii lor pe langa mine pt ca, desi pareau ca sunt total neatenti la discutiile nostre, ei inregistrau tot si ciripeau cand ne era lumea mai draga :))

  3. Da, cunosc si eu am scapat pe la Zara, putin, si mi-am mai luat si o geanta din Mall, dar tot in balerini ma incalt, dar macar poart geanta noua si mi-am scos sandalele cu toc, acum mai am nevoie de tupeu sa le si incalt!

Lasă un răspuns

