….si nebunii din weekend

Weekend petrecut departe de oras, de caldura aia sufocanta, de praf si de plictiseala.Weekend in care am stat la plaja si culmea, m am bronzat.Bine de tot, chiar.Asta pentru ca vineri oricum merg la bronzarea organica, deci m am pregatit in prealabil, cumva :).Daria a fost in grija strabunicii, cel mai mult.Nu a fost nici un deranj , se inteleg de minune ele doua.Calme, rabdatoare, puse pe plimbare, explorare, au fost fix pe aceeasi lungime de unda.Au adunat oua de la coco.Coco care sunt deja  vedete, la ce cotet le a construit bunicul, cu scara interioara si altele :).Vedete, care sambata, i au asaltat papucii de curte Dariei.Probabil , erau interesanti , asa rosii si sub forma de iepurasi.Papuci aflati in piciorusele ei , normal.Cert e ca una dintre gaini, a ciugulit o zdravan de picioare, de degete de fapt.Ea a ramas siderata, ar fi vrut sa reactioneze, sa si traga piciorul , sa ceara ajutor, dar s a blocat.Pana cand am sesizat noi” incidentul” si am salvat o.Nu a plans, desi se inrosise aproape tot piciorusul ei mic.Insa era foarte minunata, se tot uita pe langa ea, analiza, se gandea la situatie probabil.Ce a mai facut?… pai , i a rupt niste panselute bunicului, de care nu stie inca.Nu a fost  totusi mare deranj, de aia nici n am spus nimic :D.S a lipit de leagan, ea care a fost incantata la inceput, ulterior l a cam abandonat.S a delectat cu chec facut de strabunica, pe care l a mancat cu o mare pofta.Si eu tot cu aceeasi pofta :).In rest, a alergat, s a jucat in nisip, care este punctul maxim de atractie, momentan , nu i au stat picioarele, ca de obicei.

A devenit paracioasa.Adica daca ii face cineva ceva, ce nu i convine ei, sau i se ia ceva din mana, vine si mi spune numele personajului inculpat sau imi arata ea cumva sa inteleg ce s a petrecut.La fel face cu Alin, care de multe ori o provoaca cu intentie.Alearga intr un suflet la mine si il paraste :).

Este , din nou, ca trecusem de ea , la etapa de ,  toate jucariile sunt ale mele, chiar daca nu sunt.Vrea tot ce vede la altcineva, chiar daca are un obiect identic in mana.Iar jucariile ei , sunt strasnic pazite, chiar daca se departeaza de ele.Parca are ochi la spate, n am vazut asa ceva.E bine totusi ca intelege cand ii explic cum stau lucrurile.Insa intai isi face de cap, sa fie si ea atractia deh.

Toate „noutatile” din dressing, ma refer acum la incaltaminte, ca la haine nu prea are acces, au fost tinta Dariei intai.Adica , nici macar nu apuc sa bag cutia in dulap, ca este confiscata si analizata de Daria.Daca face parte din categoria „old” , este abandonata.Insa daca e ceva interesant sau cutii care au stat in spate , iar acum le am scos ,  ca a venit vara, sau ceva nou e in extaz.

Iar pe margele, deja ne batem :).Cu toate ca i am facut si ei margele, frumoase, pentru rochite, de fetite.Dar am rezolvat o.Am sortat toate bijuteriile, le am pus separat, iar ce nu mi mai place, i le am lasat ei sa si faca de cap cu ele.Insa margelele mele albastre, pe care nici macar nu am apucat sa le port , sunt tinta zilnica a ei.Asta este, e normal pana la urma, bine ca nu se joaca cu surubelnite sau mai stiu eu ce :).

Sunt in cautari de rochita pentru ea , pentru weekend ul asta.Si singura varianta, este Zet ul.Ca nu prea avem alternative…

Aaaaa…..si imi trebuie urgent, tot pentru ea , sandale.Iar cei de la Primigi, nu primesc :(…Asa ca daca nu i voi gasi in alt magazin, ceea ce este foaaaarte probabil, va trebui sa dam o fuga la Bucuresti.Desi nu am mari asteptari nici pe acolo.Raman fan Primigi: calitate, sanatate, au taloneta foarte buna, au calcai, sunt din piele, basca ieftine.Pacat ca nu au scos nimic de vara.

Poze din weekend:

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
16 gânduri despre “….si nebunii din weekend

  1. Daaaa, stim si noi cum e cu etapele astea. Abia trece una ca vine alta 😉 . Ce weekend frumos ati avut voi. Te asteptam cu vesti despre bronzarea organica.
    PS: Alt concurs la mine pe blog. Daca o sa castigi poate ne intalnim face to face sa-ti dau premiul ca doar suntem din acelasi oras :))

    • da, eu deja m am obisnuit cu „etapele” :).vineri , vineri seara ma bronzez :)).iti spun ce si cum ;).auzi, tu , dar nu ne am intalnit pana acum pe centru sau pe trivale, ca eu ies zilnic.e drept ca nu stiu cum arati, ca nu am vzt poze pe blog :).poate bagi niste poze ;)!cum am timp ma uit peste concurs!

  2. Nici eu nu am gasit niste sandale sa-mi placa. La papucei imi plac mult Ecco si Elefanten, ca el e lat la piciorus si multe nu ii incap pe picior. Dar la sandale pentru copii m-au dezamagit ambele firme.

    Eu am sandale Ecco si sunt mare fan, dar la oamenii mari are piele intoarsa si burete. La puii astia mici are piele lucioasa, de nu ii poti lasa in ele fara sosete…

    Iar daca pantofiorii Elefanten ii erau cei mai comozi, sandalele sunt ingrozitor de fixe, si ma zgarie pe mine cu curelele alea ca au arici pana in capat. Si se impiedica cu ele, si oricat de largi i le las, ii raman urme… Asa ca ori ii dau adidasi, ori ii dau slapi stil crocs, luati tot de la Deichman, care ii sunt extraordinar de comozi, dar ma enerveaza pe mine ca sunt plastic.

    • Elefanten si mie imi plac, insa gasesc f rar si doar la deichman.acum tot in adidasi o tin si eu sau balerini subtirei.insa deja e ff cald si vreau s o trec pe sandalute pe piciorul gol.suntem inca in cautari …ms mult de sugestii.pup!

    • este, recunosc.iar aerul ala de acolo e sanatate curata pt copii si de ce nu si pt noi.da, ne certam pe margele deja :)!nici nu vreau sa mi imagine cnd va ajunge p la 17 , 18 ani si o sa mi imprumute hainele :))))

    • MAria, noi suntem fericitii , care avem fabrica in oras.Adica de la noi pleaca marfa catre magazinele din tara , Italia f mult , chiar si pt zara lucreaza ei.Asadar , noi le luam la pret de fabrica direct.imagineaza ti ca eu Dariei ii cumpar numai de la ei incaltamine.si crede ma , sunt f pretentioasa, insa ei m au multumit pe deplin.iar cea mai scumpa percehe de pantofi costa 90 de ron ;).adica mai putin de jumatate, decat preturile din magazin.acum astept colectiile de toamna iarna, sa ne apovizionam.250 de ron pt o pereche de pantofi pe care o poarta maxim un sezon , mi se pare nu mult, fffff mult :).pe bune acuma, chiar nu as da atatia bani !la cat de rpd cresc…

  3. Astazi este 1 iunie.
    La multi ani, fetita scumpa, sanatate, fericire pentru toata viata!
    La multi ani si voua, copiii nostri dragi, acum mamica si tatic!
    va pupam dulce pe toti trei

  4. Dana, voi sunteti din Pitesti, nu? Si spui ca acolo este fabrica? Ia da-mi si mie mai multe detalii, caci parintii mei sunt in Campulung si-i pun sa mearga la fabrica sa-mi cumpere si mie. Si cand apare colectia de toamna-iarna?

    Acum sa-ti spun de unde cumparam noi: in iarna i-am cumparat Primigi pe care am dat 260 de lei, in conditiile in care cizme pentru mine, tot Primigi, erau 285. Acum i-am luat pantofiori si sandale de la Naturino si Robeez, dar am avut noroc si am gasit un outlet in Bruxelles de unde am luat cu 30 de euro perechea, deci aproape 150 de lei. In rest, in Romania o pereche de Naturino atata costa, cam 250-300 de lei. 😦

    Eu nu i-am pus pantofi sport (adidasi) si nici balerini din panza, mi se pare ca i se duce piciorul aiurea intr-o parte in panza, prefer pielea care este mai putin „miscabila”.

    • o sa vezi ca balerinii astia de la primigi sunt fff ok, sustin f bine , sunt din piele, au talpa f ok.am pus eu la un mom dat 2 poze cu doua pereciede balerini cump de la ei .colectia de toamna iarna , undeva prin sept stiu ca apare.acum , sandale nu au nimik , ca ii caut si eu Dariei.modelele de balerini iarasi s au cam dat , pt ca e bataie pe ele, cum apar.magazinul  este in pitesti.este deschis de lunea pana vinerea , de la 9 la 16.perioada de concediu nu o stiu, cert e ca tin magazinul inchis vreo 2 sapt in perioada aia.mai multe detalii: ca punct de reper si sigur cred ca vor stii parintii tai, magazinul se afla la fosta fabrica argesana, in cartierul gavana, pe langa fabrica de bere.cnd vor ajunge in pitesti , este import sa ajunga la fabrica de bere.de acolo intreaba unde este fosta fabrica argesana si ii va ghida cineva cu siguranta.daca vrei te tin la curent cu perioada cand primesc modele noi , marfa noua si eventual ii trimit atunci.au avut niste modele de balerini, pantofiori superbi!!eu numai de la ei cumpar incaltaminte pt Daria si sunt f multumita de ele din toate pdv.ne auzim, te tin la curent!

    • Aaaa…..Naturino sunt exagerat de scumpi!!!!Am aflat de ei de la Maria , intamplator intr o discutie.insa cum am intrat la ei pe site , la fel de rpd am si iesit.exagerati!!!!adidasi , Daria are unii de la nike, care sunt fff buni, piele, ii sustin extrem de bine piciorul si se simte bine in ei.in ultima perioada numai pe aia ii cere :).balerini din panza nici eu nu i dau.aveam obiceiul sa i mai cumpar de la zara.Insa m am lecuit: stau f okla capitolul design, cei de la zara, insa calitatea pe mine nu m a convins deloc, asa ca am renunta de mult sa cump incaltaminte de la ei.

      • Da, cei de la Zara sunt foarte prosti. Eu i-am luat in primavara ca am gasit o pereche de balerini din piele cu 10 euro si mi s-a parut o afacere, dar s-au descusut la prima purtare. Acum ii pun prin casa, au talpa ok si nu aluneca pe parchetul melaminat pe care-l avem in dormitoare.

        Da, Naturino sunt f scumpi in Romania si peste tot, daca nu i-as lua din outlet-ul asta nici eu nu as da 80-90 de euro pe o pereche de sandale. Dar 30 de euro mi se pare un pret super ok, i-am luat niste sandale superbe de la ei. Ca sa nu-ti mai spun de cei de la Robeez care sunt atat de moi si de frumosi si de colorati ca mi-as fi luat si eu daca ar fi avut marimi mari.

        Daca aveti drum prin Bruxelles, te duc la outlet-ul asta, daca vrei. 😉

        Multumesc pentru detalii, please, spune-mi si mie cand iese colectia de toamna-iarna ca vreau neaparat o pereche de pantofiori si una de cizmulite din alea impermeabile, sunt singurele care ii tin piciorul cald.

  5. Buna,

    Poti sa-mi dai adresa fabricii Primigi din Pitesti? M-ar interesa sa-i cumpar fetitei mele. Pana cum nu i-am cumparat Primigi decta din strainatate, pentru ca erau mai ieftini ca la noi in magazine.
    Poti sa-mi scrii pe e-mail: alina_deliu@yahoo.com

    Multumesc mult, Alina

    • buna Alina

      din pacate nu prea mai au nimic,au decis sa mearga doar pe export.Iti zic ca si repere ,este fosta fabrica argesana,cartier gavana.
      insa.Poti sa treci,poate mai gasesti ceva modele care sa ti placa!
      cu placere,

Lasă un răspuns

